Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Damn You Auto Correct! - Funny iPhone Fails and Autocorrect Horror Stories hahaha...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat meneer duck gewoon niet weet wat een jailbreak allemaal inhoud. Of sterker nog, niet weet wat een jailbreak zowiezo is. Maar gewoon wat mee doet voor de gezelligheid. zou me zelfs verbazen als het hem is gelukt om te jailbreaken. Misschien dat hij nu op een zwart scherm zit te staren met wat foutcodes, ofzo. Dan is er inderdaad niet veel aan. (Moet er nog zand zijn?) Is een vlaamse uitspraak voor: Kan het nog dommer?
Laatst gewijzigd door quest1; 21-01-12 om 01:19. |
|
|||
|
|||
is gelukt iphone 4s iOS 5.0.1
mijn appstore symbool is wel wit geworden. werkt wel nog |
|
|||
|
|||
is het voor windows uit of niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat het vandaag nog uitkomt mensen
|
|
|||
|
|||
helaas nog steeds niet. Als Windows gebruiker moet je helaas altijd meer geduld bewaren
|
|
|||
|
|||
Ah dit maakt het allemaal een stuk spannender
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hopelijk dat het vandaag nog gaat komen windows afwachten is de enige optie
|
|
||||
|
||||
Komt goed, geduld is een schone zaak
|
|
|||
|
|||
Werkt helemaal! Top! hoe bevalt hij bij jullie?
|
|
|||
|
|||
als het uit is gelieve een seintje te geven hier thx
|
|
|||
|
|||
Maar ligt het aan mij? Want je hoefde helemaal niet in dfu mode te zetten ofzo? Echt vaag vond ik maar werkt wel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar fine weet je, ieder wat wils. Dat is het gave van een Jailbreak, dat iedereen kan doen wat hij wil. Ik wil alleen er vanaf, ik vind het niks, en dat lukt nu niet. |
|
||||
|
||||
Dan zou ik wat goede tweaks enzo installeren
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
/edit/ Jup. Volgens de Apple help komt error 21 mogelijk door security software. Nou heb ik dat niet op m'n iMac, maar het suggereert dus wel een probleem op de desktop ipv op de iPhone. Restoren op m'n Macbook gaat nu prima. Laatst gewijzigd door MeneerDuck; 21-01-12 om 01:47. |
|
|||
|
|||
Gelukt jailbreak iPad2 IOS 5.01
|
|
|||
|
|||
Leuk om alles te lezen. Meneer Duck: U bent een eend. Oja en de tijd klopt hier niet, het is toch echt een uur eerder hoor.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|