Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Raken de instellingen van je iPhone verloren? Muziek etc? Geen ervaring met jailbreak....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Raken de instellingen van je iPhone verloren? Muziek etc? Geen ervaring met jailbreak.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat ze de problemen die veel gebruikers nu ondervonden hebben (database error, lege filmrol, ...) eerst oplossen alvorens de Windows en Linux versie te releasen.
|
|
|||
|
|||
Ik zie een aantal mensen die een jailbreak hebben uitgevoerd terwijl er staat dat ze windows draaien issie eral?????
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok shit man haha ik ben sinds die voor de mac uit is alleen maar aan het zoeken tot ik eindelijk iets zie voor windows waar kan ik dat het beste in de gate houden??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoi hoi hoi..In 1x gelukt. Zeer eenvoudig te doen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 januari 2012 om 21:41 ---------- Mijn Vrouw ook weer blij.. |
|
|||
|
|||
hmm nog geen succes bij het starten van de absinthe app op de ipad....ook niet met de vpn aan (heb wel geen vpn gedefinieerd...maar is volgens mij ook niet nodig toch?)
|
|
||||
|
||||
Er zou een moeten toegevoegd zijn door de jailbreaktool zelf.
Gewoon de schakelaar van vpn aanzetten in instellingen. werkte bij mij ok |
|
|||
|
|||
Bij mij is alles gelukt op de iPhone 4S. Ik heb geen Mac maar wel eentje onder VMWare
|
|
|||
|
|||
Helaas geen toegevoegd door absinthe....ga nu een nieuwe poging doen vanaf het begin...
|
|
|||
|
|||
En de windows versie is ook uit!
|
|
|||
|
|||
En na enkele keren proberen is het hier ook volledig gelukt! Cydia staat er op!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
VPN verdwijnt weer na instalatie.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|