Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door quest1 En de windows versie is ook uit! Als dit al überhaupt het geval was, dan ben je een behoorlijke pino ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Absinthe gedownload, iphone aangesloten , maar er gebeurt niets balije blijft leeg en jailbreak button blijft grijs. Wie kan mij helpen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
absinthe
Absinthe opgestart, iphone aangesloten, maar er gebeurt niets (5.0.1 4s)
Wie kan mij helpen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sorry 2x zelfde vraag
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het ook gelukt. Moest wel aantal keer de Absinthe app op iPhone opstarten, en toen rebootte hij een paar keer en nu staat er een werkende Cydia op. Enige puntje wat ik tot nu toe kan vinden is dat mijn Camera app helemaal wit is....
Overigens, ik heb absinthe-mac-0.1.2-1 gebruikt... |
|
|||
|
|||
Geprobeerd met iphone 4s en 5.0.1. Eerst wilde absinthe niet opstarten (wit scherm), daarna vpn aangezet en toen was daar cydia. Yeshhhh
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die kan bevestigen dat je een jailbreak kan doen via VMWare
|
|
||||
|
||||
absinth gedownload, herkent mijn 4s iOS 5.0.1 begint met jailbreaken maar staat nu al een uur op ongeveer 10% vergeet ik iets ?
|
|||
|
|||
Wat moet ik doen als VPN aanzetten niet lukt (Er heeft zich een configuratiefout voorgedaan) ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jailbreak done... Ineens profiel is updaten se...
|
|
|||
|
|||
is gelukt he he)))))
|
|
|||
|
|||
Ok, het is nu gelukt bij mij. De truuk voor mij was eerst een RESTORE ISP van 5.0.1. op de ipad te zetten, daarna werkte absinthe perfect.
Dus voor iedereen die last heeft van crashes en die blauwe balk die blijft hangen: EERST een restore doen van de 5.0.1. RESTORE ISPW. Dat heeft bij mij geholpen. Doe wat je wilt met deze tip (alles op eigen risico natuurlijk). |
|
|||
|
|||
Waarom zie ik hier allemaal mensen met Windows in hun profiel terwijl ik niet anders weet dan dat de windows versie nog niet online staat..? Of ben ik dan te goed gelovig voor wat betreft de profiel status van mensen hier?;-)
|
|
|||
|
|||
Ik woU net hetzelfde posten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|