Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door _memoriez_ azo. aja, ik zat al een stapje verder lat absinthe eens open staan, koppel je iphone eens los, en koppel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2x iphone 4s op 5.0.1 en een ipad 2 op 5.0.1 allemaal werken ze niet, maar itunes ziet ze wel en synced ze ook. Heel vreemd.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat doet VPN eigenlijk?
|
|
|||
|
|||
Er staat al ongeveer 20min "bezig met terugzetten" op men iPad. Duurt dit bij jullie ok zo lang? Of is dit niet normaal?
|
|
|||
|
|||
Jongens, ik zit met een irritant probleem!!!
Ik heb op mn Macbook (draaiende op OSX) het programma gedownload maar mn macbook wil het programma niet openen? ik krijg de volgende melding : Het programma Absinthe is onverwacht gestopt. Dus stapte ik over naar m'n Imac om het daar te proberen maar vervolgens krijg ik hetzelfde probleem??? kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zal maar beter wachten tot morgen zodat er geen probleem is ?
Ik heb zowel een mac als een gewone windows pc. Maar ik zou niet weten hoe eraan te beginnen. Morgen zal er wel meer informatie te vinden zijn zeker? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik werk op beide apparaten met 10.5.8.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
P0sixninja zegt op twitter het volgende:
'' Windows version of absinthe is coming soon as Nikias gets home and rolls up the build''. Kwestie van uren dus |
|
|||
|
|||
Nog iemand het probleem dat ie blijft hangen op "bezig met terugzetten" of een idee waar dit aan kan liggen? Al verschillende keren opnieuw geprobeerd. Geraakt niet verder
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee wally,Thx voor de link, maar die werkt bij mij ook niet..
krijg precies hetzelfde probleem. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
yeah eindelijk ode aan de heren die het voor elkaar gekregen hebben
chappo |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus als ik het goed begrijp kan je met windows nog niet jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op OS X Lion werkt de Absinth jailbreak bij mij perfect. iPhone 4S en iPad 2 zonder problemen gejailbreakt. Kijk eens in de console welke foutboodschappen Absinth geeft. Dus, start de console op en dan Absinth. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|