Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende gedaan: 1. open CMD.exe 2. cd to the cinject.exe 3. execute the command: cinject.exe -i payloads/jailbreak.mobileconfig 4. execute the command: cinject.exe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb het volgende gedaan:
1. open CMD.exe 2. cd to the cinject.exe 3. execute the command: cinject.exe -i payloads/jailbreak.mobileconfig 4. execute the command: cinject.exe -j payloads 5. execute the command: cinject.exe -w 6. toggle the VPN switch in settings 7. Ignore the VPN error and wait for reboot 8. Done, find Cydia. Ik krijg nu onderstaande gegevens te zien: Microsoft Windows [versie 6. Copyright (c) 2009 Microsoft C:\Users\Gebruiker>cd.. C:\Users>cd.. C:\>cd cinject_0.4.3 C:\cinject_0.4.3>cinject.exe C:\cinject_0.4.3>cinject.exe Please first run: cinject -i Do so with device unlocked a Error C:\cinject_0.4.3>cinject.exe Finding slide... Generating ROP... ROP was generated Uploaded corona/payload Uploaded corona/payload-vars Uploaded corona/racoon-explo Uploaded corona/vnimage.clea Uploaded corona/vnimage.over Uploaded corona/vnimage.payl Uploaded corona/corona.tgz Uploaded corona/cleanup Uploaded corona/com.apple.ip Uploaded corona/Cydia.tgz Uploaded corona/filemover Uploaded corona/filemover.pl Uploaded corona/gzip Uploaded corona/jailbreak Uploaded corona/jailbreak.mo Uploaded corona/jb.plist Uploaded corona/racoon-explo Uploaded corona/tar Creating backup... 1104 files backed up Adding custom com.apple.ipse Restoring... 1 files restored Now use "cinject -w" to star Then toggle VPN on and look C:\cinject_0.4.3>cinject.exe ======================== ASL is here to serve you Vervolgens heb ik Cydia gestart. Na een paar minuten ging hij rebooten Daarna weer Cydia gestart. Ik krijg nu de mogelijkheid om te kiezen uit: Gebruiker - Hacker - Ontwikkelaar. Welke van de 3 moet ik kiezen. Ik is het bovenstaande allemaal goed gegaan |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn filmrol is leeg. Hoe krijg ik het weer terug????
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hacker = advanced tweaks etc. Ontwikkelaar = Terminal apps. Ik heb altijd Hackers gebruikt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien had je dan beter even kunnen wachten tot de app er ook voor Windows is? En ik neem aan dat het op hetzelfde neerkomt als je i.p.v. de app nog een keer erover heen gooit, je dat nogmaals doet via de command lines waarmee het je al eerder gelukt is
|
|
||||
|
||||
Weet iemand wanneer redsn0w beschikbaar is voor iPhone 4s ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Afwachten dus maar! En waarom wil je het via redsn0w doen? Voor zover ik weet is dat toch alleen om een custom firmware te kunnen maken, zodat je de huidige baseband kunt behouden? Dus je bent afhankelijk van een unlock? |
|
|||
|
|||
Creating backup...
3707 files backed up Adding custom com.apple.ipsec.plist to backup Restoring... recv: Bad file descriptor FATAL(__LINE__): Assertion failed (1266): got == sizeof(size) 1266 Fotos weg! Best even wachten tot windows tool komt! |
|
||||
|
||||
Nee maar vind redsn0w wel fijn... nu nog steeds alleen beschikbaar voor mac toch ? windows nog niet
|
|
|||
|
|||
Ik had al gejailbreakt op 4.3.3 en 5.0.1 en telkens werkte iBooks wel bij mij.
Maar ik het zonet de update binnengehaald en nu krijg ik configuaratiefout en sluit hij automatisch af. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Redsn0w is er überhaupt nog niet |
|
|||
|
|||
ik kom zelf alleen niet verder dan dat ** foutmelding van de vpn =( GRRRRR ..
Er heeft zich een configuratiefout voorgedaan !! Iphone 4S 5.0.1 heetf iemand dat wel werkend kunnen krijgen of zijn de servers gwn plat bij de Greenpois0n .. Of moet ik een clean ios 5.0.1 er op zetten .. |
|
|||
|
|||
Waarom krijg ik die Absinthe niet open met Terminal? Ligt het aan m'n instellingen van m'n Mac ofzo? Ik krijg telkens de melding 'no such file or directory'. Iemand?
|
|
||||
|
||||
Het laatste
|
||||
|
||||
ik heb zelf gister zonder al te veel problemen kunnen jailbreaken op mijn iphone.
Nu hoor ik om mij heen dat de jailbreak niet goed gaat en zelfs dat ze al hun fotos kwijt zijn. Hebben meer mensen dit? EDIT: aah laat maar, ik zie het al hierboven |
|
|||
|
|||
dat is een bugfout als je jou idevice weer koppelt aan het programma en op jailbreak drukt dan komt het weer goed.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2012 om 13:32 ---------- Waarom bij mij =( ik merk dat andere mensen het wel aan de praat hebben gekregen is wel iri.. |
|
|||
|
|||
Wel raar als ik bij de vpn-error op ok klik gaat ie weer wat doen...maar stokt dan weer. Maar wel elke keer op een ander moment in het proces...
Is het al iemand gelukt dan?
|
|||
|
|||
Is het het afgelopen uur nog iemand gelukt om te jailbreaken met een iPad en Absinth (niet de CLI)?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Macbook Pro en een Iphone 4s op 5.0.1. Kan ik de Jailbreak nu veilig uitvoeren? En zijn al mn gegevens weg nadat hij gejailbreaked is?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|