Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door IphoneIpodTouch Gebeurt niks na jailbreaking .... Zou je mss even kunnen vertellen wat er precies niet gebeurt ? geen reboot?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Krijg geen reboot nee
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Staat al 5 min of op stock
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan toegangspunt van procedure xmlTextReaderConstName niet
vinden in DLL-bestand libxml2.dll. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Keekje moet ik voor of na de jb dan de backup terugzetten??
|
|
|||
|
|||
Nou jongens ik ben er klaar mee! Ik wacht wel op een fatsoenlijke geautomatseerde jailbreak voor windows
|
|
|||
|
|||
Wie helpt me in hemelsnaam met deze fout die ik al 5 vuur heb!
Ik heb op timosa advies me itunes verwijdert en de nieuwste versie eropgezet! Maar nog steeds deze error! en ik ben bang als de tool dalijk uitkomt hij helemaal in de prak gaat lopen! AUB lieve mensen wat advies |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is me gelukt.
Als je problemen hebt met GUI of CD: 1. maak een reservekopie 2. ga naar instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> herstel alle inhoud en instellingen 3. laat m z'n werk doen. 4. configureer je iPhone/iPad (nog geen back up terugzetten) 5. jailbreak hem opnieuw met GUI of CD 6. terugzetten en klaar. |
|
|||
|
|||
Het jailbreaken lukt me nog niet met mijn iPad wi-fi 32gb 5.0.1. Ik heb windows en heb de stappen in dit forum opgevolgd. tevens heb ik een youtube filmpje gebruikt. het betreft dit filmpje iPhone 4S & iPad 2 | 5.0.1 Jailbreak cInject Untethered WINDOWS Deutsch! Tutorial - YouTube.
Wie kan mij een duidelijke tutorial geven???? |
|
|||
|
|||
Citaat:
heb corona gedownload, maar wil zkr niks verkeerd doen. dit gaat dom overkome ma wat moet ik nu juist doen? heb ook al reserve kopie gemaakt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hmm, ik kan sbsettings helemaal niet meer vinden in cydia?
|
|
|||
|
|||
Zou je mij kunnen vertellen waarom die niet werkt keekje
|
|
|||
|
|||
sorry maar als je je idevice herstelt (inprincipe wist en een schone 5.0.1) erop
dan werkt (bij mij) de cli methode de 1e keer (en met mij lees ik vele andere) ik heb inmiddels op beide 4s & ipad2 cydia erop en me data terug via een reservekopie
|
||||
|
||||
weet iemand of je dat aangemaakt vpn beter kunt wissen of laten staan na het jailbreaken ?
Clean install deed bij mij direct de truuk. Hier voor ook een error tijdens het back up proces van de jailbreak. Hierna was het reuze simpel en doorliep hij alles vlekkeloos. |
|
|||
|
|||
Als je het programma in mijn post hebt gedownload sluit je de telefoon op je pc aan vervolgens klik je op jailbreak
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|