Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door YSsin De windows versie duurt precies langer dan verwacht. Oh well, ik ging sowieso al wachten op een GUI versie, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Probeer ik de jb opnieuw uit te voeren duurt het forever voor m'n iPhone is leeg gegooid.
Kan dit op een snelle manier via iTunes? |
|
|||
|
|||
ook bij mij gelukt zonder problemen na herstellen naar nieuwe iphone. At last!!
|
|
|||
|
|||
Kon niet wachten dus heb maar geprobeerd met corona injector, gelukt en tot nu toe nog geen problemen
|
|
|||
|
|||
kon ook niet wachten op de windows versie, dus heb het via vmware in een virtual machine gedaan waar leopard osx op draait, al je hier een beetje bekend mee bent is dit ook een makkelijke oplossing
|
|
|||
|
|||
zit nu met foutcode 21.
help? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand hier nou al een oplossing voor! |
|
|||
|
|||
het is bij mij in 1x gelukt en werkt perfekt. thanks a million
|
|
|||
|
|||
Af en toe last van een witte icoon, maar een respring is wel genoeg om het te herstellen. Tenzij er een makkelijke permanente oplossing is?
|
|
|||
|
|||
Ook een poging gewaagd maar bij de eerste opdracht "cinject.exe -i payloads/jailbreak.mobileconfig" krijg ik de foutmelding "send 1: Result too large"
Wat kan ik doen om dit tegen te gaan? |
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan, merci!
Maar na de jailbreak start hij opnieuw op en dan moet cydia op mijn iphone staan, maar vind dit nergens! iphone als nieuw geconfigureerd en na de jailbreak nog steeds geen cydia te vinden HELP? greetz |
|
|||
|
|||
nog even geduld windows versie is bijn a klaar zojuist een bericht op twitter
en vmware werkte voor mij ook prima pimskeks Nikias Bassen Ok folks, last remaining issues of the windows version of #Absinthe have been resolved. Just a few tests and we'll release it 18 minutes ago Favorite Retweet Reply |
|
|||
|
|||
Ik heb absinth erop staan, krijg alleen steeds error establishing database connection op wit scherm. Als ik bij vpn netwerk zie, zie ik de jailbreak wel staan, maar vpn wil niet aan. Dan krijg ik confrigatiefout. Wat moet ik doen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als ik begin in de cmd met cd c:/ en dan op enter druk doet ie niks en gaat terug naar het regeltje ervoor
|
|
||||
|
||||
Voor mij was de oplossing firewall uit, herstellen en dan direct de JB doen.
Vervolgens reserve copy terug. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het normaal dat 'wis alle inhoud en instellingen' belachelijk lang duurt?
|
|
|||
|
|||
Net hetzelfde probleem als mij!
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|