Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het idee dat ik wordt genegeert hier! Zou het met me nickname te maken hebben!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb het idee dat ik wordt genegeert hier!
Zou het met me nickname te maken hebben! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Op m'n iPhone 4S is het nu ook gelukt na een restore
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Net nog maar eens een 3de keer geprobeerd; blijft weer hangen nadat ik cinject.exe -w ingegeven heb en VPN ingeschakeld heb. Ik krijg de error, maar mijn iPhone reboot niet...
|
|
|||
|
|||
Toppie Jodi bij mij werkt je handleiding perfect voor de 4s, kan ik het ook gebruiken voor mijn Ipad2
Thanks |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Via CLI werkte het niet dus heb even mijn Virtuele Machine met Mac OS X opgestart.
iPad werd eerst niet herkend dus heb ff mijn iPad 2 op een USB2.0 aansluiting aangesloten en nu word ie wel herkend. Heb Absinth gedownload en hij loopt nu. De iPad 2 die ik gebruik is 16GB Wi-Fi en draait op 5.0.1, heb een restore gedaan zodat ie helemaal schoon is. Foto's komen EDIT: Hier zijn de foto's. Jailbreak is gelukt via een Virtual Machine die Mac OS X draait. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mocht je dit probleem hebben dan doe het volgende, werkt perfect! 1. Maak eerst een back-up maken van je ipad/iphone. 2. herstel uitvoeren via i-tunes, terug naar fabrieksinstellingen dus. 3. als ie klaar is, aangeven als nieuwe ipad/iphone (dus niet je reservekopie terugzetten) 4. Jailbreak uitvoeren via absinthe op je computer. 5. terug naar itunes, weer herstellen, alleen dan dus oude backup terugplaatsen. (dit geeft die gelijk aan: Herstellen vanaf reservekopie? 6. klaar is kees ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb dit zelfde probleem... maar iTunes wil mijn iPad 2 niet herstellen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen
Ik heb geprobeerd mijn 4s te jailbreaken maar kom niet verder bij het installeren van de vpn Hij vraagt hier om een wachtwoord en de enige optie die ik heb is een wachtwoord invoeren (werkt niet ) of annuleren , Sommige zeggen hier klik op verder maar helaas heb ik die optie niet op de 4s |
|
||||
|
||||
Goed nieuws voor de mensen met verstand van Virtuele Machines, je kan met een gevirtualiseerde Mac OS X je iDevice jailbreaken met Absinthe!
Het is mij net gelukt, zie mijn eerdere post. EDIT: Een tip voor de mensen die problemen hebben met een VPN of wit scherm etc. Restore je iDevice zodat ie helemaal leeg is, maak wel een backup van te voren. Daarna open je Absinthe of het nou via Mac is of via een virtuele Mac of via CLI op Windows. Jailbreak je iDevice en open Absinthe op je iDevice en dan zal ie rebooten en dan is Absinthe weg en dan staat er Cydia in de plaats. Krijg je alsnog een wit scherm open dan je Instellingen, Algemeen, Netwerk en Activeer de VPN als het goed is krijg je dan een Error en dan zal die rebooten en dan weer proberen Absinth te openen. |
|
||||
|
||||
Werkt bij jullie de Kiosk nog naar behoren?
(iBooks 2 wel, maar ik kan geen Kiosk aankopen herstellen)
|
|||
|
|||
jodi
MOET JE PHONE AAN OF UIT STAAN! moet je naq die commandos enter indrukken |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je iDevice moet aanstaan en ja je moet na een commando enter indrukken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dit is je eigen wachtwoord van je telefoon. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan toegangspunt van procedure xmlTextReaderConstName niet vinden in DLL-libxml2.dll
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|