Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hezzens heeft er iemand een download link voor de windows versie? er is geen windows versie alleen via cli kan je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik krijg met de Corona injector CLI de volgende foutmelding: Heb al de Sql file gekopieerd zoals op verschillende sites wordt gezegt maar blijf dit krijgen. ook herinstallatie van itunes / quicktime ect. leverd geen resultaat op. Heb x64 ter informatie Iemand een idee waar dit aan kan liggen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alles met succes geluk, maar nu wilt me mail app niet meer open oO
|
|
|||
|
|||
ja heb het al, via DOS is goed te doen hoor, tenzij je een ultranoob bent
|
|
|||
|
|||
Voor mensen waarbij de iPhone/iPad niet reboot nadat ze op VPN hebben gedrukt, volg dit:
Cannot Open Absinthe Server Stopped Responding iPhone 4S | iPad Help Was het enige wat werkte bij mij. (belangrijkste is dat je na het jailbreaken niet op de absinthe webclip drukt maar direct op VPN) |
|
|||
|
|||
oke het is gelukt have a nice day
|
|
|||
|
|||
Ik krijg wit scherm bij de bronnen in cydia. Als ik bij categorieën alle pakketten kies zie ik alleen degene die geïnstalleerd zijn.
EDIT: FIXED Citaat:
Laatst gewijzigd door Shotyoudie; 21-01-12 om 18:16. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit heb ik ook....iemand al een oplossing? |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen waarom ik steeds de foutmelding: programma onverwachts gestopt krijg bij het openen van absinthe??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank je voor de beschrijving, nu een hele avond proberen en de ipad instellen. |
|
|||
|
|||
Voor wat het waard is, ik had met mijn 4S op 5.0.1 9A406 problemen bij de laatste stap waarbij de VPN toggle omgezet moet worden, jailbreak proces wilde niet starten.
Na een downgrade naar de 9A405 ging hij wel door. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg de FATAL melding, dus heb een reservekopie via iCloud gemaakt, het toestel gewist, als nieuw toestel geconfigureerd, opnieuw de jailbreak toegepast, en met succes.
Mijn vraag is hoe ik nu de reservekopie weer op het toestel krijg. Weer wissen en herstellen vanuit iCloud doet vermoedelijk mijn jailbreak teniet, of zie ik iets over het hoofd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Controleer even of je wel administrator rechten hebt binnen cmd dat kan nog wel eens een probleem zijn. Anders kan je ook de jailbreak een keertje opnieuw downloaden. Misschien zijn de bestanden beschadigd. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|