Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit geeft dezelfde errors als waar er al 5 van vermeld staan op het forum...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dit geeft dezelfde errors als waar er al 5 van vermeld staan op het forum
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
helaas krijg ik bij de GUI versie een framenetwork error.
Met een schone 5.0.1 op je idevice werkt CLI versie gewoon goed ipad2 gelukt nu de reserve kopie aant terug zetten op naar de 4s
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2012 om 19:52 ---------- Heb je de nieuwste versie van .NET Framework geinstalleerd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De SQLIte3.dll (Dynamic Link Library) is vernaggeld op jouw systeem. Verwijder alles van Apple, maar dan ook alles, en installeer de laatste versie van iTunes opnieuw. |
|
|||
|
|||
Ik ben net begonnen met GUI, krijg de VPN toggle maar niet aan...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik waardeer je inzet ten zeerste keekje
En vind het leuk dat je het spannend wil maken Maar naar 4 uur errors zit ik er een beetje doorheen! Kan je niet gewoon zeggen waar het aan ligt Moet je je phone helemaal leegmaken? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb absinth erop staan, krijg alleen steeds error establishing database connection op wit scherm. Als ik bij vpn netwerk zie, zie ik de jailbreak wel staan, maar vpn wil niet aan. Dan krijg ik confrigatiefout. Wat moet ik doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alles opnieuw installeren trouwens ook niet !! Dus itunes ect. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met die Cinject applicatie krijg ik bij het inschakelen van de VPN wel een foutmelding maar als ik die wegklik wordt hij niet opnieuw opgestart. Kan iemand mij hierbij helpen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Launch the Settings app. Then tap on General, followed by Network and then tap on VPN, here you will get "A configuration error occurred" message. However after a minute, your iPhone 4S will reboot and you should be able to see Cydia icon your iPhone 4S home screen. |
|
|||
|
|||
aha dat was aan mij gericht!
ff kieken maar bedankt alvast voor de respons en het meedenken! |
|
|||
|
|||
It is a windows version.....
|
|
|||
|
|||
Gaat de uiteindelijke win versie vandaag nog uitkomen of hebbe jullie ook geen iedee
|
|
||||
|
||||
Hoppa, was echt een makkie dit keer..
ff donatie inzenden |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|