Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RickL Hallo, nu het eindelijk kan wil ik mijn iphone jailbreaken. Maar omdat dat ding 600 euro kostte ben ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Persoonlijke handtekeningen van Apple: een overzicht (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
om te downgraden sowieso, maar dat ben ik niet van plan
maar volgensmij ook voor als het fout gaat om te herstellen en daarom wil ik het toch wel doen |
|
|||
|
|||
XIIII, beetje gestrest?
@de rest; weet iemand hoe ik mijn probleem op kan lossen? Na de jailbreak crasht de apps store de heletijd |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is het nou niet mogelijk op je iPhone 4s te jailbreaken en terwijl alles te houden? Dus met andere woorden je jailbreakt een cleandevice en kan vervolgens niet herstellen zonder de JB kwijt te raken. Lijkt mij zonde om alles kwijt te zijn voor een JB..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Instellingen / algemeen / stel opnieuw in / herstel alle instellingen Werkt ook |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog een keer: Reservekopie maken, dan iphone4S/ipad2 terugzetten naar fabrieksinstellingen, dan je iphone werkend maken (dus taal etc instellen), dan jailbreaken, dan reservekopie terugzetten ... klaar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 januari 2012 om 15:32 ---------- @Rav3n je was me voor |
|
||||
|
||||
Joepie, kan nu met SBsettings mijn 3G weer uitzetten
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hou van jullie! =D (Thnx nexico voor het helpen :$) Laatst gewijzigd door XIII; 22-01-12 om 17:17. Reden: Opmerking over fraude verwijderd (uitleg is duidelijk, maar kan via PM) |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Dantis;763582]Mischien eerst herstellen dan als nieuwe iphone dan zou het goed moeten zijn[/QUOTE
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 januari 2012 om 16:16 ---------- Citaat:
Wat Dantis zegt, klopt. Je zult je iPhone eerst moeten configureren als nieuwe iPhone. Dan Jailbreak --> Reserverkopie. Succes! Stijn |
|
|||
|
|||
hallo
ik ben al sinds de eerste minuut dat absinthe op internet staat mijn iphone 4S versie 5.0.1. aan het proberen te jailbreaken. Alles werkt me tegen om die te jailbreaken. Ik heb al uren gegoogled naar oplossingen en alternatieven en dit heb ik al uitgeprobeerd: met mijn mac: - de jailbreak app starten = prgm sluit onverwacht - jb app downloaden van andere site = idem vorige - mac starten in safe mode beide apps = idem vorige - terminal openen: sudo + app hierheen slepen = krijg iets raars over een paswoord dak moet invulle. na invullen paswoord krijg ik: command not found - terminal openen: hetgeen hier in de topic wordt uitgelegd maar terminal zegt: macbook-pro-van-jeremy-gliksman-2:absinthe jerrremyyy$ cd /Users/jerrremyyy/Desktop/absinthe macbook-pro-van-jeremy-gliksman-2:absinthe jerrremyyy$ ./Absinthe.app/Contents/MacOS/Absinthe dyld: unknown required load command 0x80000022 Trace/BPT trap ---> met als resultaat: programma stopt onverwachts met boothcamp (windows op mac): - jb app starten = prgm start maar geen detectie iphone - windows starten in safe mode = idem vorige andere windows pc: - idem alle stappen met boothcamp = geen detectie iphone Ik ben letterlijk ten einde raad en ik denk dat ik zo goed als alles al heb uitgeprobeerd om een iphone te jailbreaken.. Ik hoop dat iemand mij hier toch dat toestel kan laten jailbreaken. Ben zeker niet iemand dat bij het eerste probleem al hulp ga vragen zoals vele andere hier wel zouden doen, maar ik kan bij deze geen kant meer uit met mijn mac/pc weten.. ik dank jullie al op voorhand voor diegene die me hiermee helpen! |
|
||||
|
||||
Jeremy, durf je het aan om de commandline cinject van het iPhone Dev Team te proberen?
Misschien geeft die meer info over wat er mis gaat. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem zojuist hersteld en daarna opnieuw gejailbreakt.
Ben nu bezig met de packages en sources. |
|
|||
|
|||
ik heb een vraag als je een jailbreak doet voor het eerste keer op de iphone.moet toch op cydia make my live easer staan.en deze heb ik nog altijd niet ontvangen op iphone 4s iemand hier ook problemen mee?
|
|
|||
|
|||
ik heb 2 problemen
tiny umbrella herkent mijn iphone 4s niet, is het heel belangrijk om de blobs op te slaan? en ik kan mijn iphone (nu dus nog NIET gejailbreakt) niet herstellen op de normale manier via itunes, ik krijg error 3194.. ook in recovery mode moet ik daarvoor een regel toevoegen aan hostfile? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|