Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door XIII Jeremy, durf je het aan om de commandline cinject van het iPhone Dev Team te proberen? Misschien geeft die meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel merk ik nog één probleempje. Als ik een source toevoeg, laadt cydia de source. Nadat hij gereed is, open ik de bron maar is deze leeg. Ik weet ook niet goed hoe ik dit in google moet uitleggen, dus ik hoop dat jij het misschien weet? Het is de eerste keer dat ik een iphone heb dus jailbreaken en cydia is redelijk nieuw.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bedankt, wellicht niet goed gelezen. Maar gelukkig ben ik toch goed geholpen. Bij mij werkt alles perfect
|
|
||||
|
||||
Sorry, weinig/geen ervaring mee.
Ooit de beta source voor SBSettings (voor iOS5) toegevoegd, maar verder hou ik het bij de standaard sources.
|
|||
|
|||
wellicht staat het antwoord hier ergens, maar ik heb weinig tijd om te zoeken, moet morgen vroeg werken. Weet iemand een oplossing hiervoor:
als ik de stappen doorloop om een jailbreak uit te voeren om mijn 4s kom ik niet verder dan de Abstinthe is now setting things up, please stand by" en vervolgens gebeurt er niets. Ik heb alle stappen doorlopen behalve herstellen, omdat ik al op de juiste firmware zit 5.0.1 (9A405) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je van een vers geinstalleerde 5.0.1 vertrekt zal dit echter heel vlot gaan... |
|
|||
|
|||
Geweldige tool. Inmiddels 2 iPads en 1 iPhone 4s gejailbreaked zonder problemen. Hulde voor die gasten die het weer geflikt hebben.
|
|
|||
|
|||
Toen ik op 4.3.3 had gejailbreakt kon mijn iPad, als ik mijn fotocamera erop aansloot, geen foto's importeren omdat hij mijn camera NIET MEER herkende.
[Ik gebruik mijn iPad om foto's te importeren en te bewerken...] Is dit probleem nu verholpen in iOS5 en jb? |
|
|||
|
|||
Ik heb wel 20 sources, 30 repo's toegevoegd, wel 50 tweaks en 100 themes en het is allemaal heerlijk!
Hij draait beter als ooit tevoren! De raad die ik wil geven is, hou je bij die orginele tool en denk niet aan iTunes en die gekkigheid ! Gewoon leeghalen die phone aan die jailbreaktool hangen en rammen op die knop! Mensen denken veel te moelijk, moet ik dit zal ik dat doe ik eerst zus of moet het zo! NEE aanhangen en een ram op die knop voilà |
|
|||
|
|||
Zegt degene die volgens mij iets van 7 berichten voor in dit topic heeft van: help!! Het lukt niet en ik heb alles geprobeerd.
|
|
||||
|
||||
Hoe kan ik een restore doen vanuit ICloud? Wanneer ik namelijk voor een herstellen ga met een clean 5.0.1 en daarna de JB uitvoer heb ik daarna geen optie meer om een reserverkopie vanuit Icloud terug naar mijn devices te zetten.
(Ik kan wel inloggen en mn devices koppelen aan mijn icloud maar vervolgens krijg ik dan geen optie om te restoren, wel om weer een backup te maken.) |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 4s gejailbreaked met cinject en heb daarna soms blanco icoontjes, en na een respring zijn ze weer normaal. Zijn er nog meer die hier last van hebben?.
|
|
|||
|
|||
Ik heb Absinthe gebruikt (MAC), en heb het zelfde. Na een respring zijn ze weer normaal bij mij ook. Eerste keer waren mijn Mail en Muziek icoontjes blank en na respring weer normaal. Niet dat het super erg is.
|
|
|||
|
|||
Als je problemen met je foto's of je cameraroll hebt:
How to Fix iPhone Camera Roll Crash and Photos Turned to ‘Other’ in iTunes | iPhone in Canada Blog - Canada's #1 iPhone Resource |
|
|||
|
|||
Tja, het is ook geen ramp als het maar gewoon werkt!. Zal later wel een fix voor komen denk ik.
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Even een korte vraag. Ik ben van plan vanavond mijn iPhone te jailbreaken echter is mijn huidige PC gecrasht waarmee ik altijd met itunes connect. Ook staat hier mijn back-up op, al mijn muziek en foto's etc. Wat gebeurd er nu of waar moet ik rekening mee houden als ik bv. de laptop van mijn zus pak en daar itunes op installeer? Kan ik daar gewoon een nieuwe back-up van mijn iPhone mee maken waarna ik mijn iPhone herstel om vervolgens te jailbreaken en daarna de back-up er weer op te zetten? Raak ik dan geen muziek, foto's of app's kwijt op mijn iPhone aangezien die niet aanwezig zijn op de laptop van mijn zus? Ik neem aan dat de back-up mijn foto's en apps opslaat. Maar doet hij dat ook voor mijn muziek? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
heb nu al vier x geprobeerd men 4s te jailbreaken
en 4x dat de gsm uitgaat reboot en dat absynthe op intializing jailbreak staat en dan ineens zegt windows dat er in absynthe een fout opgetreden is en dan sluit het programma af echt niet cool zo ga ik er nooit graken iemand info? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kreeg foutmelding na foutmelding en deed toch echt alles goed, maar dat lag gewoon aan die beta tools en inject wat uitkwam! 20 keer over en over en over, telefoon leeggehaald, andere pc, een puinhoop van hier tot Tokyo! Allemaal door die premature tools en oplossingen! Zo ga je dieper en dieper het bos in tot je verdwaalt! En geloof me in die 20 keer alle mogelijke manieren! Die laatste tool van die devteam een klik en lopen Als ik alles analyseer zie ik dat vooral de Mac gebruikers problemen hebben, die hebben ze gewoon als proefkonijnen gebruikt! En verder hebben de mensen die de premature tools hebben gebruikt problemen, Windows en Mac! Maar gewoon Windows met de juiste tool kan zelfs Stevie wonder, met natuurlijk wel de juiste firmware erop en goede internetverbinding De mensen die nou allemaal witte icoontjes hebben, of lege camerarol, of weet ik wat voor andere ongein, hebben allemaal diepere problemen, volgens mij! Dat duidt allemaal op een niet complete jailbreak, en gaat wie weet wat voor ellende geven in de toekomst! Mischien openen die phones wel ineens een 06 sexlijn in siberië als je ligt te slapen! Gebruik Windows + orginele tool = 100% sucses ! Laatst gewijzigd door dutchstreetdog; 23-01-12 om 11:41. |
|
|||
|
|||
jep
Citaat:
altijd bij preparing jealbreak popt dat venstertje van probleem op en sluit het programma |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|