Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wow wat was dit makkelijk! Zojuist mijn iPhone 4s binnen 5 minuten tijd succesvol gejailbreakt! Totaal geen foutmeldingen of wat dan ook, echt nergens last ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wow wat was dit makkelijk! Zojuist mijn iPhone 4s binnen 5 minuten tijd succesvol gejailbreakt!
Totaal geen foutmeldingen of wat dan ook, echt nergens last van gehad! Wat heb ik gedaan? 1) Backup maken in iTunes 2) Absinthe opgestart 3) Op jailbreak gedrukt 4) Hooguit 2 minuten gewacht, iPhone rebootte en moest op het Absinthe icoon klikken op m'n iPhone 5) iPhone rebootte weer en daar was Cydia! 6) Cydia gestart die ging gegevens laden en die sluit zichzelf af na 1 minuut en hij respringde en vervolgens is Cydia nu de packages aan het laden (duurt wat lang maar komt uiteraard door drukte etc.) Geen VPN aan hoeven zetten, geen herstel hoeven doen niks gewoon Absinthe gestart en alles was binnen 5 minuten gepiept! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook maar gejailbreakt, geen SHSHblobs gemaakt dus, hoop dat ik daar geen spijt van krijg...
|
|
||||
|
||||
JB via Cinject is ff lastig maar lukt toch veel sneller...
Laatst gewijzigd door scoop1; 22-01-12 om 18:28. |
|
||||
|
||||
@scoop1: veel te lastig; je kunt gewoon je backup terugzetten na de jailbreak...
|
|||
|
|||
heb ik gedaan, maar ben nu mijn videos kwijt (fotos gelukkig niet door photostream)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat kan ik niet verklaren.. maar meesten zeggen, als ze backup niet terugzetten doet alles het perfect.. gezien deze situatie moet je keuzes maken toch? sommigen hebben geluk en kunnen backup terugzetten... Sommigen hebben pech en moeten voor de lange en lastige weg kiezen.. wil je iets, moet je ook iets voor doen |
|
|||
|
|||
@scoop1, hierbij verdien je de dagprijs voor de meest onduidelijke uitleg van een jailbreak.
Gefeliciteerd |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik wist niet exact wat het is. Zag er ook ingewikkeld uit maar ik ga het zo meteen uitproberen wanneer ik thuis ben. Thx voor reactie.
|
|
|||
|
|||
Bij mij loopt absynthe de iphone start trug op dan komt er initializing jailbreak files endan popt er een venstertje op dat zegt absynthe reageert nietmeer endan sluit windows het programma af
Iemand ideetjes? Want wil mijn 4s echt wel jailbreaken |
|
||||
|
||||
had je iphone al hersteld en als new geconfigureerd?
|
|
|||
|
|||
jailbreak
heb zonet de jailbreak gedaan op men ipad 2 alles is perfect verlopen. maar nu krijg ik cydia niet open als ik op cydia druk dan opent hij en sluit hij dit meteen terug. iemand een idee wat dit kan zijn?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|