Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FectionNL Ik heb nog een aantal vragen. Ik wil er graag zeker van zijn dat mijn SHSH blobs zijn opgeslagen. Echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je die SHSHblobs eigenlijk opslaan bij een 4s, er is toch nooit een firmware vroeger dan 5.0 op de 4s geweest? Of slagen jullie die op voor het geval jullie gaan updaten naar 5.1 (als die er is), om dan weer de mogenlijkheid te hebben om te downgraden naar 5.0.1...? :s
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iedereen wil ze per sé opslaan maar gaan die nooit gebruiken. Men vergeet dan wel de verwijzing van Apple naar Cydia uit te zetten met als gevolg dat er duizenden posts verschijnen over iTunes error 16xx |
|
|||
|
|||
Nee muziek slaat die niet op. Deze zul je eerst van je Iphone af moeten halen met bijvoorbeeld sharepod. Of als je je muziek ergens op een centraal plek zoals een server of nas hebt kun je je muziek daarna gewoon weer opnieuw synchroniseren..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor mensen die hier ervaring hebben met vorige jb releases in het verleden: Duurt het meestal lang voordat redsnow met een tool komt? Ik ben daar momenteel op aan het wachten... :s
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(komt altijd handig uit me oude IBM T60 met Iatkos ) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb jij gejailbreakt eerst vanuit een herstel naar 5.0.1 of gewoon met een 'gebruikte' versie van 5.0.1? Nog een korte vraag, is iTunes nodig op de pc voor de jailbreak? Anders run ik hem even met de laptop op mijn werk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 januari 2012 om 15:46 ---------- iTunes is absoluut nodig omdat Absinthe gebruik maakt van de iTunes backup/restore functies. |
|
|||
|
|||
Dan heb jij geluk gehad, ik heb ben deze thread al mee ant lezen sinds pagina 1, ook andere fora, het mislukt bij meer mensen dan dat het lukt, een heel geknoei is dat meestal, ik wil er gewoon snel va, af zijn zonder al te veel gedoe, daarom dat ik liever wacht de tool van redsnow --> minder kans op miserie.
|
|
|||
|
|||
ik heb deze uitgevinkt maar nog herkent tiny de iphone 4s ios 5.0.1 niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
er zijn al een tal van tooltjes langs gekomen voor mac en windows en beide tools werken voor de iphone 4s is kwestie van eerst goedlezen voor je ergens aan begint. en deze tooltjes zijn nog makelijker dan als redsnow bij deze moet je nog diverse handelingen doen vind ik deze tools makelijker. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|