Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yannick107 jep via itunes helemaal hersteld naar nieuwe iphone met 5.0.1 erop en geen backup teruggezet maar dan nog doet ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gaaat veel makkelijker. Had same problems als de jouwe, cinject tool heeft me verlost Probeer t... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die net als ik in het buitenland niet meer kunnen bellen nadat ze hun 4s gejailbreakt hebben? Ik benmomenteel in Frankrijk en kan eigenlijk alles met mijn tel behalve sms sturen en bellen. Gebeld worden gaat dus wel. Ik heb het thuisfront laten bellen met Vodafone en die hebben te horen gekregen dat er geen storing is, en dat alle instellingen van mijn zakelijk abo goed staan. Ter info. Ik heb een zakelijk Vodafone ABO.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(Instellingen - Algemenn - Herstel - Herstel NetwerkInstellingen) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Moeilijke zaak! Tot nu hadden alleen CMDA iPhones Network issues after JB
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Krijg net een belletje van een Vodafone medewerker dat er toch iets niet goed stond bij hun. Met zijn excuses. Vals alarm dus. Ik kan alles weer. Was ff zweten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou gewoon alle bekende die iedereen altijd erin hebt!
Maar die mag ik hier niet gaan roepen, want daar houden ze niet van! |
|
|||
|
|||
Citaat:
normaal nooit last van gehad |
|
|||
|
|||
Nou daar heb ik geen last van, en niet gehad ook
Ze lopen binnen als een tierelier! Ik heb er wel 10 ingegooid, alle bekende! Mischien is het te druk op de lijn of zo!? Ok dat faild to fetch, zit er ook wel tussen maar dat zijn ouwe die die gewoon overslaat of waar de bron niet van klopt, maar blijft meer dan zat over |
|
|||
|
|||
Wat zijn repos eigenlijk? Isda ni hetzelfde als sources?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij wel!
Ze houden het graag intresant en spannend En had je wat aan me tips |
|
|||
|
|||
Citaat:
edit: ik heb er alleen gevonden: 1Download de Corona Injector CLI 2Open CMD.exe 3Ga met cd naar de directory waarin het bestand cinject.exe staat 4Gebruik het commando: cinject.exe -i payloads/jailbreak.mobileconfig 5Gebruik het commando: cinject.exe -j payloads 6Gebruik het commando: cinject.exe -w 7Zet de VPN switch aan in het menu Instellingen 8Je krijgt een foutmelding en je toestel zal rebooten 9Cydia zal als het goed is geinstalleerd zijn het ziet er eenvoudig uit? of schijn bedriegt? Moet ik mijn ipad2 eerst herstellen naar 5.0.1, dan jailbreak uitvoeren en dan backup terugzetten? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De handleiding die je postte staat gewoon in de eerste post... (in iets andere vorm)
|
|||
|
|||
Ipad2 (32GB Wi-Fi) 5.0.1 Ik heb het volgende probleem na installatie, mijn scherm gedracht zich als het niet meer klopt, ik kan niet meer opladen? |NO charging, met de orginele lader, iemand tips?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo bij mij is het goed gelukt, de jailbreak stond er binnen een paar minuten op.
Dikke pluim voor de mannen die dat hebben gefikst. |
|
|||
|
|||
oke ik heb net mijn ipad2 gejailbreakt met corona injector, alleen nu wordt mijn ipad niet meer door itunes herkend als ik hem aansluit op de computer?
ik heb nu dus een clean ipad met alleen cydia erop.. iemand help? |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een aantal vragen. Ik wil er graag zeker van zijn dat mijn SHSH blobs zijn opgeslagen. Echter weet ik niet waarmee. Slaat Cydia deze SHSH blobs nu op? Of moet ik dit met Tiny Umbrella doen? Tiny Umbrella heb ik al geprobeerd maar deze herkent mijn iPhone 4S niet op de een of andere manier. Het gaat om 4S draaiende op 5.0.1.
Iemand die mijn vragen kan beantwoorden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|