Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt voor de hulp !cidia staat erop...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de hulp !cidia staat erop
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dit probleem blijf ik bij Cydia krijgen.
Ja heb versie 4.0 gebruikt, en ja heb geprobeert opnieuw te installeren zonder resultaten |
|
|||
|
|||
De Modmyi repo is sinds gisteren af en toe "off line". Een beetje geduld hebben tot hij weer "on line" is
|
|
|||
|
|||
Sinds de jailbreak is mn batterij echt een groot drama.
Hij laadt bij het opladen ook niet door tot de volle 100% en daarnaast sluipt die zelfs in standby modus 40% batterij af in 6,7 uurtjes. |
|
|||
|
|||
siri verdwijnt na 1e dag jailbreak uit ios (herstel heeft tot nu toe geen nut gehad, tis al de 2e JB poging), nu is mij verteld dat het meerdere mensen is overkomen.
is dit al opgelost en hoe? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hem al opnieuw hersteld en daarna opnieuw jailbreak erop gezet met absinth4.0 Nu heb ik hem volgens instellinge-> gebruik -> 3 uur 43 minuten. Heb nog maar 31 procent batterij:S Laatst gewijzigd door XIII; 27-02-12 om 18:51. Reden: Illegale inhoud verwijderd |
|
|||
|
|||
Welke bronnen raden jullie aan om te voegen op cydia?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Let op dat we hier geen repo's met illegale inhoud vermeld willen zien; ook niet indirect!
|
|||
|
|||
bij cinject jb, is dan een vpn configuratie nodig? zo ja, wat moet ik daar dan in zetten?
|
|
||||
|
||||
hopelijk stel ik mijn vraag op de juiste plek..
ik wil graag de iphone van eenvriendin van mijnjailbreaken maar ze heeft versie 4.3.5 en het lukt niet om via itunes hem te updaten naar 5.0.1 want als ik dit wil doen krijg ik de melding dat ik mijn netwerkinstellingen moet controlleren omdat hij geen contact met de update server kan maken. maar mijn verbinding is perfect. heb zelfs geprobeert met de firewal en antivirus uit. is er anders een mogelijkheid om hem om 4.3.5 te breaken? of heeft iemand een tip om hem alsnog te updaten? |
|
|||
|
|||
Jailbreak iOS 5, 4.3.5, 4.3.3, & More On iPhone, iPad, iPod touch With Redsn0w 0.9.9b1 | Redmond Pie
bij stap 1 de jb tool even downloaden. ios 5.0.1 is niet meer via itunes te verkrijgen. daar staat nu de ios 5.1 firm op, deze is nog niet te jailbreaken |
|
||||
|
||||
tnxs voor je snelle reactie! Aangezien ik erg lui ben om te lezen... weet jij of die voor de 4.3.5 unthetered is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijkbaar beschouw jij de forumleden als lees- en zoekknechtjes |
|
||||
|
||||
Gisteren nog een update gedaan van 4.3.3 naar 5.0.1 met mijn 3GS en daarna een jailbreak. Blijkbaar net op tijd want vandaag is het 5.1. Mijn iPhone lijkt nu een pak stabieler dan met 4.3.3 met jailbreak. Veel last van crashes gehad, hopelijk is dat nu voorbij.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil mijn iPhone restoren maar dat kan niet omdat ik geen shsh hb opgeslagen kan dat nu bog steeds via tinyumbrella? Maar als ik van de jailbreak af wil moet ik gewoon updaten of kan dat ook niet nu?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
probleem zoekfunctie na jailbreak
Na de jailbreak van 5.0.1 op zowel mijn Ipad 2 als iphone 4S ondervind ik problemen met de zoekfunctie. Deze functie werkt vaak niet of slechts half. Dat is vervelend, want vanwege de vele documenten en e-mails, gebruik ik deze functie vaak.
Omdat het probleem op beide apparaten is vraag ik me af of hier meerdere last van hebben en is er een oplossing? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|