Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 nou, wat betreft mijn probleem met het constant crashen van het openen van de AppStore app.... het was de Cydia ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
je kunt beter 3G unristrictor downloaden.... die is wel iOs 5.0.1 Compitabel |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
thanks voor de tip, scoop1!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yhea!! net 1 dag ,mijn iPad2 en nu al gejailbreakt, KAN NIET BTER!!!! thx
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPhone 4S gejailbreakt onder Windows met de Absinthe 0.1 (allereerste)
Na een tijdje ondervind ik problemen zoals mijn foto albums die opeens verdwijnen (foto's die getrokken zijn blijven erop), contacten die opeens allemaal weg zijn, icoontjes die wit zijn. Iemand ervaring hiermee? Wat doe ik nu het best? want dit is wel redelijk irritant
|
|||
|
|||
@ joshoogerwerf96
Hartelijk dank voor het plaatsen van je tips, heb nu een heerlijke 4S gejailbreaked / Jailbroken... dank je! |
|
||||
|
||||
Ik heb de jailbreak (iPhone 4S, iOS 5.0.1 met absynthe op mac) weer ongedaan gemaakt, omdat ik teveel instabiliteit merkte:
- afspelen aangeschafte muziek werkt niet - icoontjes van apps veranderden spontaan - batterij werd leeggezogen - Cydia gaf veel foutmeldingen - etc En mijn voornaamste reden om te jailbreaken was het terugkrijgen van sbsettings, removeBG. Dan maar weer op de Apple manier, totdat er een betere (lees pwnagetool of jailbreakme.com) jailbreak komt... Wel jammer, want in eerste instantie was ik er erg blij mee. |
|
|||
|
|||
even naar je ipad gaan als deze blijft hangen ,instellingen ,algemeen ,netwerk naar beneden scrollen ,VPN aanzetten,en het programma loopt door.
|
|
|||
|
|||
Fout antwoord,sorry.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hi All, Geeft My3G echt zoveel problemen? In cydia staat dat em 5.01 compatible is??... Ik heb deze ook op mijn 4s staan en ik merk ook dat deze niet zo stabiel is als mijn voorige JB's op IOS4 (iPHONE4). Regelmatig respring in safemode.... Heeft dit dan te maken met My3G? Ik heb nog intelliscreen x, 5 icon doc, manualcorrect, applocker, bitesms, bluetooth service manager, Datadeposit, ifile, SBsettings, en Wi-Fianalyser De JB install gaf geen problemen en is direct out of de box erop gezet geweest... Zou iemand mij kunnen zeggen wat het probleem zou kunnen zijn? Thanks Swa |
|
||||
|
||||
Deze jailbreak is niet mogelijk voor een gewone iPhone 4?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het is mij ook gelukt. Iphone 4s nu heerlijk gejailbreaked
|
|
||||
|
||||
Ik ben sinds vanmiddag op dit forum. Zou je me misschien kunnen helpen in welk forum ik moet zijn voor een jailbreak van mijn iPhone 4? Ik heb er wel versie iOS 5.0.1. op
|
|
|||
|
|||
jailbreak eraf halen
Citaat:
Hoor graag van je. Ik heb de 4S 5.0.1 (9A405) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik help je op weg (zonder de directe link): 1) Ga naar de Jailbreak forum > Jailbreak en Unlock forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS sectie (die je nu ook hebt gevonden) 2) Zoek in de keuzehulp (gele vlak bovenaan) naar 5.0.1 3) Kijk wat van toepassing is voor de iPhone 4 (antwoord: redsn0w) 4) Klik op de link van die tool 5) Tada: het juiste topic Succes! |
|
||||
|
||||
Link weer verwijderd
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 02-02-12 om 16:50. Reden: ik wil geen poten onder andermans stoel wegzagen.. |
|
|||
|
|||
jailbreak terug naar orgineel.
Citaat:
Ik heb de 4S 32GB 5.0.1 (9A405) en een windows PC. Ik hoor graag van je. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|