Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mlanged Kan jij me precies vertellen hoe ik mijn 4S jailbreak met Absinthe weer terug kan brengen in de orginele staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...lbreak-4s.html |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb gezocht maar kan het niet vinden. Heeft u misschien een link voor me. BVD.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het antwoord van timosha was identiek aan het mijne: herstellen via iTunes. Succes.
|
||||
|
||||
Weet iemand of je in de windhoos versie van Absinthe de Multitask Gestures aan kan zetten zoals dat kan bij de iPhone 4 jailbreak? Ik heb mijn 4S zaterdag 21-01 al gedaan via de cmd versie dus heb het zelf niet kunnen nakijken.
|
|||
|
|||
hallo heren, heb vandaag me 4s even hersteld van jb voor 0.4 absinthe, alleen krijg nu kan absinthe niet openen, en vpn open kan ook geen verbinding maken. dus wat nu?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Opnieuw beginnen. Herstellen als een nieuwe iphone, jbn, reservekopie terugzetten. |
|
|||
|
|||
Bug in absinthe:
Ik heb de jailbreak 3x uitgevoerd in 3 keer ging het volgende fout. jailbreak ging perfect, cydia opgestart, en de volgende tweaks geinstalleerd, shrink, five icon dock en five collum row., dit ging allemaal perfect, tot dat ik winterboard trachten te installeren, bij het installeren van winterboard, gaat de iphone een reboot doen , en dan komt de fout, ik kan daarna niet meer mijn iphone uit de simlock halen ,boven in de scherm staat locked sim , maar ik kan de sim pin niet typen want de numeriek boord komt niet tevoorschijn. wie weet een oplossing hiervoor , heb mijn iphone 4s nu maar hersteld en stop even met jailbreaken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Had je je telefoon geactiveerd vóór de jb? |
|
|||
|
|||
Absinthe error
Ik heb absinthe gedownload zodra ik mijn iPad 2 aan de pc aansluit.
Krijg ik een error bij absinthe. Error: Consistency checkfailed could not find required files. Kan mijn iemand daar mee helpen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
JB opnieuw uitvoeren met laaste versie. Kan er gewoon overheen..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 februari 2012 om 14:37 ---------- Citaat:
http://greenpois0n.com/ Rechtsboven ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 februari 2012 om 14:41 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
werkt deze ook op de iphone 4?
|
|
|||
|
|||
hoi waarom kan ik in absinthe win 0.4 jailbreak knop niet indrukken ?
voor iphone 4s 16g white. cinject ook geprobeert kan path niet vinden |
|
|||
|
|||
Download absinthe 04
windows versie op de site zelf. zie bericht hierboven |
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan uitgepakt met winrar.moet je nog iets doen met dat data mapje ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb ik gedaan, heb geen passcode kan iemand reageren die dit probleem heeft kunnen oplossen ? Ben niet de enige maar heb nergens een oplossing kunnen vinden 5.0.1 (9A406) vmp staat ook uit
|
|
|||
|
|||
reserve copy maken met itunes. daarna absinthe openen. toepassing uitvoeren als admin. dan zie je vanzelf jailbraik balkje zwart worden. op jailbraik klikken de rest volgt zich vanzelf.. voor de zekerheid toetsenblok eraf halen
|
|
|||
|
|||
Reserve copy hoe maak je die ?,niet nodig want er staat nog niks op,openen als admin ook al geprobeerd,nee balkje word niet vanzelf zwart.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De Absinthe jailbreak maakt gebruikt van de backup/restore functies van iTunes om de exploits te injecteren. Als er geen backup is kunnen die functies ook niet gebruikt worden. Succes verder |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|