Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door YSsin Niemand die hier een antwoord op heeft? Ik vraag niet waarom die vpn-toggle van de jb er bij mij nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
>algemeen->netwerk->VPN en daar staat bij geen verbinding. Hoop dat je er iets aan hebt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maarja, ik heb er geen last van, alles werkt top, een hele nieuwe wereld gaat voor me open, en ik geniet er met volle teugen van! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ben bezig met iphone42 van collega te jailbreaken, echter alles loopt goed tot het moment dat we op absinthe-app klikken. Dan komen we op de site met "your wait is over"
Bij mij begon mijn iphone toen te rebooten en was het klaar. Nu blijft hij hangen en doet hij niets meer... iemand die dit ook heeft gehad? Rebooten en opnieuw jailbreaken ook al geprobeerd maar is niet gelukt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Top! Jailbreak van de iPhone 4S meteen in één keer gelukt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij speelt de nummers niet meer af. Als ik op play druk dan gaat hij niet afspelen en heb ik geen geluid. Ook werkt het nier als ik verder scroll in het nummer. Dat werkt allemaal niet.
Terwijl de nummers die ik niet via iTunes gekocht heb het wel gewoon doen en afspelen. |
|
||||
|
||||
Staan ze wel al op je device, of moeten ze via iTunes Match nog gedownload worden?
|
|||
|
|||
als ik jailbreak is mijn iphone dan ook simlock vrij?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 januari 2012 om 18:17 ---------- want er staat soms dat een unlock niet het zelfde is alleen op de site van green poison staat wat zinnen die doen vermoeden dat het wel zo is iemand een idee of de jailbreak met absinthe ook een unliock veroorzaakt? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje.. heb net m'n iphone 4s gejailbreakt wat helemaal gelukt is.
Maar als ik dan bij Cydia Winterboard wil downloaden staat er dat het Pakket niet vindbaar is. Dit is ook het geval bij apps en thema's betaald of onbetaald! Wie kan mij hier mee helpen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 januari 2012 om 20:31 ---------- Het is al gelukt! Tel uit en aan gedaan |
|
|||
|
|||
ik wil mijn iphone 4s jailbreaken en simlockvrij hebben. ik hoorde dat de unlock methode van dev team wacht met release tot ios 5.02 uit komt. Zal ik mijn telefoon gewoon jail breaken of juist wachten tot de release van ios 5.02. kan iemand mij helpen of advies geven?
|
|
|||
|
|||
Net een ipad2 van vriendin gejailbreakt, alles in 1x goed gegaan
Nu nog ff kijken of wat de must have apps zijn voor de ipad |
|
|||
|
|||
Zou je met absinthe ook je iphone 4 kunnen jailbreaken? aangezien de sleep/awake knop het bij mij niet doet, en absinthe dit niet nodig heeft
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil mijn ipad2 jailbreaken maar het programma absinth blijft keer op keer bij 10% hangen. Ik kan het zo vaak proberen als ik wil maar niks helpt. Deze iPad is 1dag oud en nog nooit eerder gejailbreakt. Kan iemand mij helpen? Ik zag dat er mensen eerder dit probleem hebben gehad. Kon alleen geen oplossing vinden.
Alvast bedankt!
|
|||
|
|||
Sinds dat ik de jailbreak op m'n iPhone 4s heb gedaan , heb ik een probleem met mijn sms'en. Telkens als iemand een sms naar mij stuurt kopt hij pas 3u later toe. Iemand die een oplossing heeft voor dit?
|
|
|||
|
|||
App store / safari / youtube crashed na +- 2seconden op iphone 4s 64GB
Citaat:
maar het is niet alleen de app store, maar ook safari en youtube. heb al geprobeerd de safari downloade te installeren en deinstalleren dat heeft niks uitgehaald. dus wordt beetje ongeduldig want ben een intensieve gebruiker. maar als iemand ook maar één tip heeft... hoor het graag! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|