Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marcellie Ik ben nu bij stap 6/7: Open op de iPhone 4S of iPad 2 het icoontje (webclip) genaamd Absinthe of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeerde de VPN schakelaar al aan te zetten maar deze ging steeds weer gelijk uit, maar via netwerk kon ik hem wel aanzetten! Update: Cydia staat er op en start, volgens mij werkt het! Bedankt allen! Update 2: Dat alle bronnen leeg zijn van modmyi, saurik, thebigboss etc. heeft met de enorme drukte te maken? |
|
|||
|
|||
Net jb gedaan met absinthe. backup gemaakt, mezelf op alles voorbereid, maar het ging in 1 x goed!! In het verleden met mijn 3gs ging dat wel een anders. Cidea is nu de packages aan het laden. ben benieuwd of ik mijn oude tweaks kan terugvinden Feest cidea is klaar, i weet al wat ik de rest van vanavond aan het doen ben..
Ben zeer tevreden met de JB. Al zie ik dat een aantal tweaks niet meer werken, zoals "hide unlock slide". Deze werkt gewoon niet meer. Winterboard schakelt deze optie ook telkens zelf weer uit. Ook had ik even te maken met iconen die wit werden. Met SBSetting een respring gedaan, toen was dat na 2 x opgelost. verder zoals gezegd erg tevreden Laatst gewijzigd door altee; 25-01-12 om 14:12. |
|
||||
|
||||
Je moet rekening mee houden ten eerste dat je zus dus niet iTunes gebruikt om haar apple apparaat te backuppen ..
Want ga jij dat ook doen, dan komen jullie beide gegevens gecombineerd by elkaar!! Ten tweede is het een clean itunes dan moet jijhandmatig iTunes helemaal opnieuw instellen en van al je Contacten, Notes, Bladwijzers, Apps! Muziek, Fotos en Filmen een backup maken. Als dit gelukt is, dan pas voer je Herstel uit en dan JB en dan zet je backup terug Suc6 |
|
|||
|
|||
Ik geef toe dat het wat begint te kriebelen om toch te proberen jb'en met absinth. Zou ik het wagen of wachten op redsnow. Ik heb eeeeecht geen zin in miserie...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit gebeurde bij mij bij het jailbreaken ook maar VPN aanzetten help bij mij niet. Hij blijft in de zwart scherm staan absinthe is now setting things up please stand-bij Weet iemand een andere oplossing ik hoor het wel. Groetjes Willem |
|
|||
|
|||
Nou ik ben zo blij met me iPhone en nog blijer met me jailbreak, en dan vooral met het gemak waar het mee ging!
Daarom heb ik ook gelijk een iPad 2 64GB Wi-Fi 3G aangeschaft en ook met een druk op de knop bevrijd ! Ben helemaal happy gelukig feliz ! Laatst gewijzigd door dutchstreetdog; 24-01-12 om 02:45. |
|
|||
|
|||
Hij blijft bij de jailbreak van mijn iPad2 hangen op 'beginning jailbreak'. Gisteravond heb ik 'm na 3 uur uitgezet. Is er iets wat ik nog moet doen ofzo?
Passcode is er af, geen vpn. Reboot gedaan van iPad dus geen actieve apps e.d. |
|
||||
|
||||
Heb je al naar 5.0.1 hersteld (zonder backup terug te zetten)?
|
|||
|
|||
Citaat:
Als er al een een versie van Redsn0w zou komen met Absinthe gaat de manier van het injecteren van de exploits toch hetzelfde zijn als bij de originele Absinthe. |
|
|||
|
|||
Ik heb het volgende geprobeerd: iPad 2 hersteld, geen back up terug gezet, daarna geactiveerd en ten slotte Absinthe gedraaid. Volgens sommige werkt dit, maar bij mij niet. Hij blijft bij mij hangen op "this may take a while" (voor uren) of ik krijg soms na 3 minuten een foutmelding.
|
|
|||
|
|||
Heb het idee dat sinds de jailbreak m'n batterij leeg zuigt. Was gister om 21.00 al leeg!
Normaliter staat die dan op 35/40%. Ook kon die ineens geen Wi-Fi signaal meer vinden, opnieuw opstarten heeft dat probleem verholpen. Meer mensen hier last van? |
|
|||
|
|||
Je moet die dingen gewoon op fabrieksinstellingen zetten, en configureren als nieuw, tenminste als de firmware 5.0 - 5.0.1 was.
Dan kan het volgens mij niet fout! Die iPhone heb zelfs alle ouwe apps van me ouwe trouwe 3g teruggezet, dat was helemaal wonderbaarlijk, kreeg ik niet overgeswitchst voor die jailbreak Maja ik ben maar een simpele ziel met meer geluk dan wijsheid! P.S. Je kan je profiel op dit mooie forum niet mobiel aanpassen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok. Ja nou je het zegt, dat had ik ook kunnen bedenken
Ik ben echt een mazzelaar, ik had copie teruggezet op me nieuwe 4s van me ouwe gejailbreakte 3g! Ging ook allemaal prima, maar achteraf vraag ik me af of dat wel zo hoort, nou heb ik twee telefoons met dezelfde naam op een iTunes ! Het is een wonder dat de hele zooi nog niet op zwart is geslagen hahahahah Maja geluk is echt met de domme schijnbaar hahahahah |
|
|||
|
|||
Voor de Windows gebruikers: zijn er hier mensen die een succesvolle jb hebben kunnen uitvoeren op een 64bits Windows 7? Ik heb gelezen dat dit problemen kan geven.... :s
|
|
|||
|
|||
Jailbreak is gelukt op m'n iPad 2 via Absinthe, maar (inderdaad) hoe krijg ik m'n foto's terug die ik uploade via m'n connected adapter (voor sd & usb stick)?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem,
na het downloaden uit Cydia, moest ik zoals zo vaak respringen. Maar daar komt ie niet meer uit. hij blijft dat kleine draaiende rondje geven. ook als ik hem uitzet en weer aan krijg ik weer dat rondje, ik denk dat ik wel gewoon hele telefoon kan herstellen, maar weet iemand een andere manier? P.S. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het niet nog eens gebeurd, want ik deed niets verkeerd. Ik had gewoon een Cydia app gedownload uit de vetrouwde bigboss repo... Het enige andere dan normaal, was dat ik muziek aan het luisteren was toen ik de respring deed, maar daar kan het niet aan liggen.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 januari 2012 om 12:30 ---------- Heb ik ook, en mij is het dus nog niet gelukt. Tips zijn welkom. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|