Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier is de jailbreak ook direct gelukt. Enkel de apps Telefoon en Video's hebben een wit icoon ( ook nadat ik cydia eens heb laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier is de jailbreak ook direct gelukt. Enkel de apps Telefoon en Video's hebben een wit icoon ( ook nadat ik cydia eens heb laten draaien ). Is hier een fix voor? Reboot helpt ook niet en directory /var/mobile/library/webclips wissen helpt ook niet .
Tx! EDIT: nvmd. Nadat ik Bitesms erop had gezet waren de iconen plots terug. Raar, maar mij goed . |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Appeltje eitje!!!! Zelfs voor mij!!!! Nu backup aan het terugzetten
Thanks, maar meteen ff mn ipad ook doen dan maar! |
|
|||
|
|||
Retinapad
Wat een verademing die jailbreak op de iPad.
Eindelijk van die knullige te kleine schermen af dankzij retinapad, dit is echt zo'n voorbeeld van een functie die Apple zelf zou moeten hebben en waarvoor je dus jailbreaked. Voor het eerst dat de iphoneclub app er een beetje normaal uitziet op de iPad. |
|
||||
|
||||
eindelijk !!!!!
helemaal top geen problemen op ipad 2 |
|
|||
|
|||
YES!
Via Terminal op mijn MacBook Pro (ja, Windows in mijn profiel, want dat is het besturingssysteem waar ik het meeste op werk ) in één keer mijn 4S uit de gevangenis gehaald. Een jailbreak is eerder nog niet zó gemakkelijk gegaan! |
|
|||
|
|||
Eventjes een vraagje van een nono. Om te voorkomen dat ik net als bij mijn iPhone al mijn Cydia data ook op m'n iPad 2 kwijt ben.
Hoe kan ik het beste back-uppen en weer recoveren zodat ik al mijn data (jailbreak 4.3.3) van voor de 5.01 jailbreak niet verloren gaan op mijn iPad. Thx! |
|
|||
|
|||
Heeft iemand het al gehad dat de windows JB tool na de reboot zegt " programma werkt niet meer "en vervolgens niets meer doet ?
Heb de iphone helemaal leeg gemaakt. Iemand ideeen ? #Edit : Heb de posts nog is terug gekeken en inderdaad een nieuwere versie gevonden dan op de iphoneclub site. Ga naar Greenpois0n en kijk bij Update 3 Werkt meteen !! Laatst gewijzigd door Kruchie; 22-01-12 om 10:19. |
|
|||
|
|||
Zojuist mijn 4S bij het ontbijt gejailbreakt en simpeler kan het niet. Wat een verademing.
Cydia servers een beetje traag op het moment maar dat is niet meer dan normaal na een verse JB release. Helemaal happy |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik probeer later vandaag nog eens, want deze problemen waren er gister ook als ik het goed heb begrepen.. |
|
||||
|
||||
Iemand ook het probleem dat als je thuis komt op je Wi-Fi dus dat hij niet vanzelf over gaat?
Maar dat hij op 3G blijft? Laatst gewijzigd door Stijntje; 22-01-12 om 11:34. |
|
|||
|
|||
5 minuutjes en klaar, geen restore gedaan, gewoon er op en klaar, niks geen VPN, geen witte iconen alles werkt super, kudo's aan het jb team!!!!!
|
|
|||
|
|||
Jaja ook gewoon Bingo! hier zonder problemen:-D! Binnen 5 min klaar 1 muisklikje en je bent er!! :-D Top ChronicDevTeam!:-D
|
|
|||
|
|||
Heb je een link? kan hem niet vinden.
|
|||
|
|||
Op Mac opent Absinthe niet via Terminal, en op windows xp loopt hij vast na 10%.. #teneinderaad!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
SBSettings>System Options>Fix User Dir Permission. Desnoods 2x achter elkaar herhalen. |
|
|||
|
|||
Hello,
Ik heb ook de halve nacht de forums en youtube afgezocht.... net jailbreak gedaan, draait super gewoon stappen gevolgd 1 x vpn aan en uit en opstarten klaar!!!! Dank aan een ieder die dit mogelijk heeft gemaakt..... |
|
|||
|
|||
Het werkt hier niet, probeer het nu al voor de 2e keer maar mijn iphone 4s blijft op de ABSINTHE hangen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
welke methode raden jullie aan voor de JB van 4s op een windows pc
lees dat de absinthe vastloopt en niet geheel perfect is en de icl is die wel perfect ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|