Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yeneezy welke methode raden jullie aan voor de JB van 4s op een windows pc lees dat de absinthe vastloopt en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jailbreak op ipad 2 werkt maar batterij is wel weer snel leeg na deze jb, meer mensen last van?
|
|
||||
|
||||
Gister met de CLI windhoos versie mijn iPad 2 gejailbreakt en het werkt fan-tas-tisch! Mooi werk van de heren weer
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone blijft hangen op zwarte scherm met absinthe logo.. en de tekst absinthe is now setting things up...please stand by
maar dan doet ie neit veel meer... |
|
||||
|
||||
Hebben er meer mensen problemen met het muziek gedeelte op de 4S? Bij mij blijven er nummers hangen op 0:00, doet shuffle vreemd en geeft hij de verkeerde namen bij de afgespeelde nummers.. (dit is vooral bij nummers die gekocht zijn in itunes)
|
|
|||
|
|||
Jailbreaken ipad 2 ios 5.01
Besten, weet niet of ik hier goed zit maar het volgende probleem kom ik nu tegen. Wil nu mijn ipad jailbreaken met de tool van Absinthe GreenPoisOn. Helaas bij het starten van de jailbreak maar dan blijft de blauwe balk hangen maw. hij loopt niet verder. In bepaalde forms zijn er personen die dat ook heb en bij sommigen gaat het prima. Weet iemand dit op te lossen. Help en dank.
|
|
|||
|
|||
Het heeft gewerkt, perfect zelfs! al mijn apss staan er gewoon nog op!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hallo allemaal,
ik heb eergisteren mijn 4s gejailbreakt met absinthe en hij doet het goed. Alleen sinds gister avond krijg ik dat als cydia de database gaat bijwerken, hij er erg lang over doet en hij op het laatst na 5 minuten of iets langer meld: Probleem: POSIX operation hij herlaad ook niet uit zichzelf, hij doet het tot nu toe nog wel goed en alles werkt. ik kan ook nog dingen installeren maar ik vroeg me af wat dit betekend. hoop dat iemand me kan helpen tnx Edit: nu merk ik dat hij helemaal niet meer de database bij werkt |
|
|||
|
|||
Hebben er nog meer mensen last van het foto's probleem? Ik kan na de jailbreak geen foto's meer zien. Weet iemand hoe je dit op moet lossen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geduld hebben tot de belasting verminderd. |
|
|||
|
|||
dankjewel timosha! kan dus geen kwaad? ben al snel bezorgt als het om mijn mooie 4sje gaat haha
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vannacht om half drie aan gezet en toen naar bed. Vanocht om negen uur gekeken en nog steeds het zelfde. nu een paar keer opnieuw gestart maar nog steeds niets. De blauwe balk zie je een klein stukje lopen maar dan blijft alles stil.
|
|
|||
|
|||
Nee hoor, dit fenomeen (POSIX error) treedt bij elke release van een nieuwe JB op. Honderduizenden gebruikers willen zo snel mogelijk tweaks uit Cydia installeren.
|
|
|||
|
|||
iPad 2wii3g en iphone4s gejailbreakt en het werkt Suuuuper
Prima werk van de mannen ik heb alvast gedonneert via paypal |
|
|||
|
|||
@ferrywalter
Heb je wel de juiste firmware erop staan? Je pofiel staat nl (nog) op iOS 4.3 en deze JB is voor iOS 5.0.1 |
|
|||
|
|||
aaah ik word ook gek heb wel 50x absinthe gedownload en 50x geprobeerd en ook weer 50 x verwijderd (iphone4s) maar het lukt me steeds niet. loopt elke x weer vast in het begin.
het balkje stopt gelijk na een klein beetje lopen en zegt dat de absinthe prog niet reageert.. ppffuuu |
|
||||
|
||||
iphone 4s ( 9A405 ) en ipad 2 ( 9A405 ) worden beide door Absinthe niet herkend op mijn Imac.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|