Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door i@nne Ik kreeg de FATAL melding, dus heb een reservekopie via iCloud gemaakt, het toestel gewist, als nieuw toestel geconfigureerd, opnieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer het nu via dezelfde weg, hopelijk doet hij het dan wel 'zucht'! Niet om het 1 of ander maar die gasten doen wel erg lang erover een windows.exe file te maken hoor. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met dank aan de handige handleiding die hier voorbij kwam en de tips wat te doen bij de FATAL error! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jailbreak is gelukt maar cydia werkt niet
geeft dit aan hebben jullie hier ook last van?? |
|
|||
|
|||
HEHE gelukt, mensen ben er vanaf 10 uur vanochtend mee bezig geweest, maar er werkt maar een methode! namelijk eerst herstellen! daarna jailbreak uitvoeren....
nu me 64 gb iPad weer volpompen met muziek, lekker weer een paar dagen aan het converteren.... |
|
|||
|
|||
cinject.exe-w wordt niet herkend als een interne of externe opdracht programma....
en op me iphone: Er heeft zich een configuratiefout voorgedaan wat is now fout gegaan? wat moet ik doen? |
|
|||
|
|||
Mischien een d(st)omme vraag maar kan ik m'n nieuwe iPhone 4S mbv de jailbreak ook activeren of kan dat (nog) niet? en moet ik eerst m'n iPhone simlockvrij laten maken (unlocken) en dan pas activeren of kan het ook andersom?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
YESSSSSSSSSSSSSSS.
Dit was mijn oplossing; iPhone backup. iPhone leeg halen. CLI stappen volgen. Hallo Cydya! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas het werkt nog steeds niet.... |
|
|||
|
|||
Gelukt (Ipad 2 16gb Wi-Fi)
Heb eerst met tinyumbrella aangegeven ( na itunes error 3194) dat er weer verbinding moet worden gemaakt met apple. Daarna ipad herstelt naar fabrieksinstellingen Daarna cinject gebruikt daarna ipad hersteld met gemaakte backup |
|
|||
|
|||
Ze mogen wel eens aanmaken met die .exe file
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Prima te doen met de uitleg van jgoti.
Ga naar pagina 19, download zijn pdf. Maak daarna een backup van je iPhone en gooi m dan helemaal leeg zodat je m als nieuw in kan stellen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2012 om 17:51 ---------- Valt me wel op dat mijn Cydia wel heel leeg is. Ligt dit aan mij of? |
|
||||
|
||||
@newo, je probeert software voor iOS 4 op je iPod met iOS 5 te zetten dat veroorzaakt een conflict
|
|
|||
|
|||
De windows versie duurt precies langer dan verwacht.
Oh well, ik ging sowieso al wachten op een GUI versie, ik denk dak zelfs een paar dagen wacht op een 2de of 3de build. Mss wacht ik zelfs tot ze het integreren in redsnow, ik heb daar toch meer vertrouwen in. Er is voor mij geen haast bij, ik kan best een week of twee wachten. Als ik het hier zo allemaal lees is dat misschien nog niet zo'n stomme zet! Ps: nog even een vraagje: wat is eigenlijk het ergste dat je kan meemaken met je iPhone te jb'en? Voor alle duidelijkheid ik hem mijn 4s in eigen land gekocht, zonder abonnement, simlock-vrij. Ik ga die dus alleen jb'en. Ik weet dat de risico's tegenwoordig aanzienlijk verlaagt zijn, mr gewoon voor de nieuwsgierigheid, wat is zo het worst case scenario dat je kan voorhebben...? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Dankzij pdf van jordi gelukt, 1e x niet gelukt. ipad hersteld en opnieuw geprobeerd en wel gelukt.
|
|
|||
|
|||
Kick (om hiervoor een nieuw topic te openen vind ik wat te overdreven).
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|