Jailbreak 5.1 Iphone 4s kan wel. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens de tweets van pod2g zal het niet zo lang meer duren...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volgens de tweets van pod2g zal het niet zo lang meer duren
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Lets hope so
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet alleen rebooten als je bijvoorbeeld de Rabobank app gebruikt. Deze werkt bij spoof niet. Hopen dat de jailbreak snel komt. Al ben ik bang dat we daar langer op moeten wachten. Maar met deze workaround gaat het prima. iPhoto werkt prima al is via de iPad 3 wel fijner werken. |
|
|||
|
|||
Je je kan het gwn via iile veranderen maar je zit nogsteeds op 5.1
|
|
||||
|
||||
In het filmpje zie je mooi de code na 5.1 (C0DE) is de code van 5.0.1. 5.1 heeft een andere code.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
verschil tussen iphone 4s en iphone 4 met 5.1 ios kan je hier aan zien iphone 4s 5.1 is (9B179) en iphone 4 (9A406) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
9A406 is toch Apple TV 4.4.4?
(9B176 voor 4 en 9B179 voor 4S kloppen volgens mij wel)
|
|||
|
|||
Untethered jailbreak 5.1 voor 4s gaat degelijk wel. Ik heb de tools van een vriend gekregen, maar moet deze nog uitproberen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Lot of BS goin' on in this thread...
Mijn gedacht... |
|
|||
|
|||
Damn, ik heb de code niet om erin te geraken :/
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
RAR password unlocker duurt mar 3 jaar hoor en dan is de JB er al
|
|
|||
|
|||
nou dan blijft er niks anders op dan wachten op de jailbreak ipone 4s 5.1 jailbreak..
duurt eigelijk al best wel lang. |
|
|||
|
|||
Volgens redmond pie kan het nu wel echt!!!
|
|
|||
|
|||
hoe?? waarmee absinthe?ik heb er nog niet veel van kunnen vinden.
wil je me op weg helpen?? |
|
|||
|
|||
euh,via mijn macbook lukt het niet maar met windows misschien wel....
Jailbreak 5.1 Semi Untethered Using Sn0wbreeze 2.9.2 | Redmond Pie |
|
|||
|
|||
Citaat:
En, lees eerst de titel van het topic eens alvorens de tent op stelten te zetten. Het gaat hier over de iPhone 4S. |
|
|||
|
|||
Wie probeert het uit.. ik ben zelf een leek met iphone's dus ik wacht liever even tot ik zeker weet dat t werkt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan wel mail versturen maar niet onvangen op iphone. | steve001 | iPhone algemeen | 9 | 05-06-12 17:01 |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 18:18 |
Computer herkent iphone wel maar kan niks doen. | IphoneHL | Archief | 5 | 10-05-09 13:50 |
Iphone 3g 2.2 Kan niet bellen, wel sms, internet gebeld worden. | niekkremers | iPhone algemeen | 3 | 29-12-08 19:35 |
|
|