Jailbreak 5.1 Iphone 4s kan wel. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik zat net op YouTube te kijken en hier blijkt dus dat het wel kan (wel slaat terug op titel). link: [Release]OFFICIAL iPhone 4S ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak 5.1 Iphone 4s kan wel.
Hey,
Ik zat net op YouTube te kijken en hier blijkt dus dat het wel kan (wel slaat terug op titel). link: [Release]OFFICIAL iPhone 4S Jailbreak - 5.1 - UNTETHERED - YouTube |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar wacht je nog op? Ga dan maar snel aan de slag.
|
|
|||
|
|||
Wil gewoon weten of er andere mensen ervaring mee hebben, heb mijn Iphone 4s net een dag en wil hem niet zo snel kapot maken
|
|
||||
|
||||
kijk eens tegoei naar het filmpje ??
Valt je niks op? Nee? dan zal ik het even vertellen se lol 5.1 kun je jailbreaked hebben op 1 voorwaarde, als je na het filmpje kijkt laat hij net niet zien welke baseband erop staat, met een reden uiteraard. Je kunt van 5.0.1 upgraden zonder de baseband te upgraden en zodoende dus een ge-jailbreaked 5.1 ios te hebben. of het is gewoon een iphone 4 en geen 4s, want van de iphone 4 is er jailbreak. Maar ik gok eerder dat hij mooi de baseband niet laat zien in het filmpje, dat je dan wel genoeg zou moeten weten Citaat:
Voor iphone 4 ios5.1 is er al jailbreak MAAR tethered en custom ipsw
|
|||
|
|||
Citaat:
Een iPhone 4 met iOS 5.1 is prima tethered te jailbreaken zonder custom firmware |
|
|||
|
|||
Kan iemand uitleggen wat tethered en untethered betekent en hoe ik weet/kan zien of mijn 4s de 1 of de ander is?
alvast bedankt
|
|||
|
|||
Citaat:
Naar "untethered" mag je zelf zoeken op dit forum |
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt voor de snelle reactie, het is mij nu duidelijk |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En je kunt geen custom 5.1 firmware op een 4S installeren.
|
|||
|
|||
Die gast licht de boel op! Je kunt de software wel downloaden maar als je het dan wilt openen dan vraagt ie om een password. Om deze password te krijgen moet je een aantal links te openen etc. Dat is nou de grote grap aan het hele verhaal die password krijg je niet en die gast verdient geld aan al die links omdat iedereen hebberig is voor de jailbreK 5.1 voor de 4S en ipad 2
|
|
|||
|
|||
Ik heb handmatig mijn 4S naar 5.1 getweakt, zonder update dus. Kan wel updaten in de Appstore, maar iPhoto bijv werkt niet. Pages en andere apps weer wel. Ik wacht wel rustig af...
Dit kan trouwens zonder gevaar oid, als je maar wel alles terugzet als je besluit je toestel te updaten tzt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je alleen het versienummer aangepast, maar niet iOS zelf? Waarom? (zoals je ziet werkt een van de weinige Apps die 5.1 vereisen dan toch niet omdat de benodigde iOS functionaliteit er dan nog steeds niet is) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook al update je net zoals mij je toestel niet, kun je toch installeren en straks als de JB uit is, alsnog jailbreaken en dit is een tweak die praktisch elke JB-er 1st gen zou moeten kunnen doen. En ben "eindelijk" die badge bij m'n instellingen kwijt. Hekel aan die rode badges als ik er niets mee doe. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat zijn toch dingen die allemaal vanzelfsprekend zijn, of niet |
|
|||
|
|||
Klopt... Maar zijn genoeg mensen die er niet weten te komen;-)
Ik blijf nog lekker officieel hangen op 5.0.1, zit niets belangrijks op 5.1 wat ik nu mis. Maar het is wel handig omdat veel ontwikkelaars je toch proberen te dwingen naar 5.1 zoals Apple zelf. Beetje jammer want ze missen zo publiek. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan je effe snel vertellen hoe je iphoto op 5.0.1 aan het werk hebt gekregen?
|
|
|||
|
|||
Je moet eerst je plist file in System/Library/CoreServices met een plist editor of iFile SystemVersion.plist aanpassen.
Onder ProductBuildVersion zet je 9B179 en onder ProductVersion maak je van 5.0.1, 5.1 Daarna respring of reboot. Installeer iPhoto daarna op je cydia en zoek naar iPhoto501fix. Deze tweak staat in de standaard bigboss repo. Zo heb ik het gedaan en het werkt prima bij mij. Voor je begint om je Systemversion.plist aan te passen raad ik iig wel eerst even een backup hiervan te maken! Succes! |
|
|||
|
|||
Ja , dus deze jailbreak is gewoon nep. Je kan je firmware veranderen naar 5.1 maar hij is dan niet geupdate , niet doen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan wel mail versturen maar niet onvangen op iphone. | steve001 | iPhone algemeen | 9 | 05-06-12 17:01 |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 18:18 |
Computer herkent iphone wel maar kan niks doen. | IphoneHL | Archief | 5 | 10-05-09 13:50 |
Iphone 3g 2.2 Kan niet bellen, wel sms, internet gebeld worden. | niekkremers | iPhone algemeen | 3 | 29-12-08 19:35 |
|
|