Absinthe: Untethered Jailbreak voor iOS 5.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Alles gelukt via jullie prima handleiding. Nog een tip: ik kon eerst niet updaten naar 5.1.1 (bijwerken bij Apple controleren/iphone kan niet worden bijgewerkt). Ipv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alles gelukt via jullie prima handleiding. Nog een tip: ik kon eerst niet updaten naar 5.1.1 (bijwerken bij Apple controleren/iphone kan niet worden bijgewerkt). Ipv de hostfiles aan te passen heb ik in TinyUmbrella bij "advanced" vinkje weg gehaald bij "send hosts to Cydia" en vervolgens werd fw 5.1.1. wel geïnstalleerd.
|
|
|
|||
|
|||
Jailbreak ios 5.1.1
Zopas mijn tethered Ipad 1 met Ios 5.1.1 naar unthetered gebracht met Rocky Racoon.
Fluitje van een cent,gewoon in Cydia Rocky installeren en op vraag rebooten en klaar. |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 4 versie5.1.1 9B206, kan ik deze zonder problemen jailbreaken?
Ik speel op de iphone het spelletje the sims freeplay, ben ik dan alles game data kwijt, of is er een mogelijkheid dat ik die kan opslaan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt je pc dan niet nodig,alleen Cydia |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij aub helpen? Ik kom er echt niet uit.
Ik heb nu een iphone 4, met 4.3.3 jailbreak, nu wil ik updaten naar 5.1.1 en dan jailbreaken.. Ik lees her en der dat je een back up moet maken en dan update of herstellen? Hoe moet dat? Ik voel me net een leek, weet niet waar ik moet beginnen. En een andere iphone 4 die heeft 5.0.1 tethered jailbreak, die moet ook naar 5.1.1 jailbreak. Hoe doe ik dat. Ik ben degene echt zeer zeer dankbaar die mij precies kan uitleggen hoe ik dit moet doen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 mei 2012 om 12:07 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Groot probleem!!
Ik had software versie 5.0.1 + jailbreak. Ik wil nieuwe software met jailbreak. Ik doe het volgende: - Reservekopie maken van iPhone - iPhone bijwerken naar 5.1.1 - iPhone jailbreaken met absinthe (eerst instellingen gewist zoals readme file voorschrijft) - Reservekopie terugzetten Maar ik ben al mijn apps en foto's kwijt???? Berichten en telefoonnummers zijn dan weer niet verdwenen. De reservekopie hieronder (zonder datum is die van 15u24). De eerste kopie dus toen alles nog normaal was. Daar moeten dan toch de foto's enzo in staan? De andere kopies zijn kopies die gemaakt zijn na updaten software. |
|
|||
|
|||
T- Mobile passcode
Ik wil jailbreaken (iOS 5.1.1) maar Absinthe 2.0.2 geeft aan dat ik eerst mijn passcode uit moet zetten in settings.
Ik kan deze optie niet kiezen. Ik heb T-Mobile Wie weet hoe ik de passcode kan uitschakelen? Alvast dank. Vick |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zelfde probleem
Nu al meer dan 30 maal geprobeerd op verschillende manieren en krijg steeds ook deze melding op mijn iPhone4S. IK heb de handleiding goed gelezen en gevolgd. Wat nu? Wie kan mij helpen?
Laatst gewijzigd door Sqwabble; 29-05-12 om 23:25. Reden: Nog steeds geen succes met JB |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus waar praten we nu eigenlijk over? |
|
||||
|
||||
Het is mogelijk om naderhand via iCloud je jailbreak terug te zetten, dit doordat het "Welkom bij iPhone" gebeuren op te roepen is via een app. Maar ik weet niet hoe je doelbewust de "standaard verborgen iOS apps" tevoorschijn haalt (heb er nog niet naar gezocht). Onzichtbare apps worden bij mij alleen zichtbaar op een gejailbreakte iPhone nadat een App Store app verwijderd is. Als iemand een goede manier kent om de FieldTest app en de rest van de verborgen apps tevoorschijn te halen zou dat veel mensen hier helpen
Citaat:
En ja, in je eerste kopie staan de foto's. Ik raad je aan vanaf nu Fotostream te gebruiken zodat je in ieder geval altijd een back-up hebt. 1. Herstel je iPhone. 2. Jailbreak. 3. Reservekopie terugzetten. Staat je reservekopie op iCloud? 1. Herstel je iPhone. 2. Volg instructies op iPhone m.b.t. reservekopie terugzetten. 3. Jailbreak. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Het team achter Absinthe is bezig met de JB voor 2,4. Alleen hebben ze zelf het toestel niet. Daarom moeten ze testers vragen om bepaalde dingen te testen en de resultaten terug te sturen enz... Vrij omslachtig dus. Heb zojuist een versie mogen testen, maar jammergenoeg werkt het nog niet. Maar ze zijn er iig druk mee bezig.
|
|
|||
|
|||
heb een klein vraagje,
na de uitvoering van de jailbreak staatmijn complete muziekbibliotheek door elkaar. ik druk op een liedje om af te spelen en hij speelt een ander af. op nieuwe herstellen zonder jailbreak en alles werkt weer perfect, wat zou dit kunnen zijn? greetz Dimi |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar praten we over |
|
|||
|
|||
Hier ook gelukt op de 4S.
Helaas slaat hij geen foto's meer op Iemand een oplossing ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog een iPad met 4.3.3 erop en JB.
Echter als ik deze nu update naar 5.1.1 is het dan nog steeds mogelijk om de JB te gebruiken? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En toch maar iets langer: waar verwijst "de" in "de JB" naar?
De 4.3.3 JB raak je kwijt. Je moet 5.1.1 opnieuw jailbreaken (maar dat kan wel). |
Labels |
jailbreak, untethered |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: untethered jailbreak met absinthe 2.0 mislukt want iphone not activated | Muug | Jailbreak | 1 | 25-05-12 23:32 |
|
|