Absinthe: Untethered Jailbreak voor iOS 5.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Device: iPhone4 4.1 (8B117) Model: MC319LL/A N Baseband: 01.59.00 Kan ik updaten naar 5.1.1. en jailbreaken zonder mijn unlock (ultrasnow) te verliezen? Ik heb nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Device: iPhone4 4.1 (8B117) Model: MC319LL/A N Baseband: 01.59.00
Kan ik updaten naar 5.1.1. en jailbreaken zonder mijn unlock (ultrasnow) te verliezen? Ik heb nog mijn SHSH blobs gesaved met tiny umbrella, maar die zijn dus nog van in de tijd van Ios 4.1 . |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zolang je je huidige baseband maar behoudt.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik blijf error 1600 krijgen als ik mijn Iphone wil herstellen met custom IPSW 5.1.1. gemaakt in pwnagetool ... hmmm
|
|
|||
|
|||
Jealbreak IOS 5.1.1
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende. Ik ben bezig met het jailbreaken van mijn telefoon. Bij stap 1 gaat het al mis. Via greenpois0n.com heb ik Absinthe 2.0.4 gedownload en op mijn bureaublad gezet. Het is een zip-bestand. Bij het openen van dat bestand moet je het bestand '...exe' openen heb ik begrepen. Als je die opent dan moet er automatisch een nieuwe mapje verschijnen op mijn bureaublad. Deze krijg ik niet. Ik zie ook nergens een mapje '...exe' staan. Wie weet wat ik moet doen. |
|
|||
|
|||
Het al dus gaat al mis bij een Windows-basisbeginsel.
Je dient het zip bestand eerst uit te pakken. Daarna kun je het exe bestand pas opzoeken en uitvoeren. Je moet het zelf weten, maar het lijkt me verstandig eerst eens te gaan studeren zodat je weet wat je doet. |
|
|||
|
|||
Jailbreak eindelijk gelukt, maar mijn weerapp reset na elke reboot? Dan staat ie weer standaard op Amsterdam en is mijn eigen locatie weg.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thnks guys. Jailbreak uitgevoerd en kkdwd oftewel kind kan de was doen!! Zelfs ik dus
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles gedaan maar bij de stap “Klik op de knop Jailbreak om te starten” gaat het mis. Ik kan helemaal niet op die knop drukken (lichtgrijs / inactief). Wie o wie kan mij hiermee helpen?
EDIT: Opgelost! Had Itunes niet aanstaan.. Laatst gewijzigd door Cas87; 18-06-12 om 11:46. |
|
||||
|
||||
Hmm, misschien kan iemand mij hierbij helpen: ik krijg telkens de melding "could not connect to lockdownd" wanneer ik mijn 3GS probeer te jailbreaken.
|
|
||||
|
||||
Beste allen,
Is de jailbreak met Jailbreak Your iPhone 4 Using RedSn0w (Mac) [5.1.1] Nu wel of niet tethered of untethered. Ik wil jailbreaken van op iphone 4 draaiend op ios 4.3.1 met jailbreak. Graag een klein infootje Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Kreeg vandaag van iTunes de melding dat er een nieuwste versie is.
Kan ik die versie zonder gevaar voor mijn jailbreak te verliezen installeren, of beter maar niet doen? |
|
|||
|
|||
Bij mij is het snel gelukt, eerste keer lukte niet (Absinthe ging een recover doen zodat ik nog een keer op 'jailbreak' moest klikken). De tweede keer ging het allemaal vanzelf.
|
|
|||
|
|||
hoe download je in godsnaam absinthe
zoals skatespeare heb ik snap er geen hol van ik krijg als ik absinthe wil downloaden aleen maar woorden en cijfers in het zwart wit |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
was eerst te lui om eerst een restore te doen enzo, denk daggg...
maar na een uur wachten was ik het wel zat haha. Toch een restore gedaan, jb in 1 minuutje klaar |
|
|||
|
|||
Top net uitgevoerd op iPhone 4S met ios 5.1.1 Jailbreak was binnen 2 min gebeurd. Backup maken en herstellen van de back up zelf duurde wel wat langer.
|
Labels |
jailbreak, untethered |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: untethered jailbreak met absinthe 2.0 mislukt want iphone not activated | Muug | Jailbreak | 1 | 25-05-12 23:32 |
|
|