Absinthe: Untethered Jailbreak voor iOS 5.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Apps staan niet in de backup, die worden uit de iTunes bibliotheek weer gesynchroniseert. kan ik dat nu nog doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jb vandaag gedaan ging probleemloos
|
|
|||
|
|||
jailbreak mislukt
Beste lezer,
Gister heb ik volgens deze instructies mijn iPhone te proberen te jailbreaken. jailbreak 5.1.1 Dutch - YouTube Halverwege is hij gestopt wegens een foutmelding. Nu merk ik dat de batterij erg snel leeg gaat. Voor dat ik ging jailbreaken heb ik nog een reserve kopie gemaakt. Maar vervolgens heb ik hem nog een keer aan de pc gehangen om op teladen. Waardoor deze automatisch weer een kopie heeft gemaakt. Wat nu? Alvast bedankt voor de reactie, |
|
|||
|
|||
Als het goed is kun je in het dropdownmenuutje ook een eerdere backupdatum selecteren om terug te zetten toch? Zie onderstaande link en dan onderste printscreen.
Backup / Restore iPhone or iPad |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb een ipad 1 en een iphone 3gs (new bootrom) ik heb ze beide untethered gejailbreakt op 5.0.1. nu wil ik dus update naar untethered 5.1
hoe kan ik dit het beste doen, zonder alle cydia apps, en andere dingen te verliezen ? en is het ook mogelijk om van de ene untethered naar de andere untethered te update, zonder naar een originele te update |
|
||||
|
||||
@djaa, lees de eerste post in dit topic eens...
|
|||
|
|||
Als ik bij SBsettings nummeric battery aanzet staat er als mijn iPod is helemaal is opgeladen en er helemaal af haal op 93% hoe kan dit? kan ik dit oplossen?
|
|
||||
|
||||
Standaard geeft iPod 100% aan als je batterij 90% of hoger opgeladen is. Kortom: SBSettings geeft de echte lading weer. Als ik het goed heb dan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik cydia apps/ taeaks download dan zie ik in mijn sprinboard witte icons en dan komt activator enzo tevoorschijn terwijl ik het zochtbaarzijn heb uitgeschakeld. Ik heb een 4s met 5.1.1 jailbreak. Na respring ziet het er weer normaal uit maar moet ik dan elke keer respring doen? Someone a soluctionnn???
|
|
|||
|
|||
Heey, ik heb mijn ipod succesvol gejailbreakt. hierna heb ik cydia geopent en zijn mijn apps weg, muziek, mail, safari. nadat ik via instellingen op mijn ipod alles heb verwijderd "wis alle inhoud en instellingen" loopt mijn ipod vast met een zwart scherm en het loading cirkeltje. deze staat al zeker 4 uur aan het draaien
hoe zorg ik dat ik mijn ipod, op zn minst aan kan krijgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Omdat dat "rondje" niet stopt met draaien raad ik aan om de iPod in DFU mode te zetten en dan te herstellen met iTunes. In DFU mode gaat iTunes de iPod wel herkennen en dan kan je een herstel uitvoeren. Eventueel kan je ook een harde reset proberen. Dat zou kunnen lukken als die "stap 2" niet al te lang gedraaid heeft. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook in de toekomst raad ik je aan iTunes te gebruiken hiervoor, op de door Timosha beschreven wijze |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
jailbreak, untethered |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: untethered jailbreak met absinthe 2.0 mislukt want iphone not activated | Muug | Jailbreak | 1 | 25-05-12 23:32 |
|
|