Absinthe: Untethered Jailbreak voor iOS 5.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannyvdb1997 Weet iemand dit?? keekvnet ook even, maar staat toch echt unsupported.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt hij perfect. Alles doet het gewoon. Heb m wel gelijk aangeschaft. Weet niet over er verschil zit tussen de trial of gekochte versie.
Ps heb ondertussen wel jb maar nog niet aan kunnen passen in mijn gegevens. |
|
|||
|
|||
Als iOS6 uitkomt en ik wil dan van mijn jailbreak af en dan naar iOS6 kan dat dan gewoon door te herstellen?
|
|
|||
|
|||
Gewoon de 6.01 update (of hoe de eerste ook gaat heten) erop zetten en je JB is naar de eeuwige jachtvelden.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
wat moet ik doen om mijn iphone 4 5.1 te laten jailbreaken wie kan mij helpen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De eerste post van dit forum doorlezen incl. de link die er staat naar de handleiding.
|
|||
|
|||
jailbreak
joppie het is gelukt geen problemen
dank voor de post |
|
|||
|
|||
Ik heb zopas iphone 4s aangekocht en wil hem jailbreaken op 5.1.1, maar hij staat nu op 5.0.1. Mag ik gewoon via itunes updaten (is er dan geen gevaar dat ik een 'slechte' baseband installeer?), indien ja: hoe moet ik dan wel updaten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Doe de update met iTunes maar |
|
|||
|
|||
Oké bedankt, en als ik nu een back up maak van mijn oude iphone en op mijn nieuwe zet. Worden dan al mijn contacten, agendagegevens, berichten ook gekopieerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de hulp, succesvol gejailbreaked + backup staat er terug op. Hij heeft wel 1 liedje niet gesynced en ik weet niet welke maar ik zal het erbij laten
|
|
|||
|
|||
Werkt super. Heb de Iphone ff leegemaakt en daarna gejailbreakt.... 3 minuten later .... Klaar !!!
|
|
|||
|
|||
ik vroeg me af, kan je ook jailbreken zonder deze stap
Ga naar het menu Instellingen, gevolgd door Algemeen en Stel opnieuw in. Kies in dit menu voor Wis alle inhoud en instellingen. Op Engelstalige toestellen gaat dit via het menu Settings, gevolgd door General, Reset en Erase all Content and Settings. Het is mogelijk om deze stap over te slaan, maar dan zal het uitvoeren van de jailbreak veel langer duren en heb je minder zekerheid dat het in één keer goed zal gaan. of duurt het dan uren of wilt het dan niet werken? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmmz net gejailbreaked maar ben wel al mijn apps kwijt, terwijl ik terug zei terug zetten van vorig kopie waarom is dat??
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbreak, untethered |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: untethered jailbreak met absinthe 2.0 mislukt want iphone not activated | Muug | Jailbreak | 1 | 25-05-12 23:32 |
|
|