na 14 uren nog niets , wie kan me helpen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ,ik heb vanmorgen om 7.00 uur me iphone 3 gs met jb 5.01 geprobeerd te resetten ,ik dacht zelf een uurtje of 3-5 zal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na 14 uren nog niets , wie kan me helpen
hoi ,ik heb vanmorgen om 7.00 uur me iphone 3 gs met jb 5.01 geprobeerd te resetten ,ik dacht zelf een uurtje of 3-5 zal het wel gedaan zijn maar
na 14.30 uren heb ik het stop gezet en ik kom me iphone gewoon terug opzetten er was blijkbaar niets gebeurd toch heeft de hele tijd het cirkeltje blijven draaien , ik heb het zo gedaan 1b. Maak een backup van uw apparaat in iTunes door rechts te klikken op de naam van uw apparaat in het menu 'Apparaten' en klik op 2. Zodra de back-up voltooid is terug naar uw apparaat en ga naar instellingen-algemeen-Reset-wissen alle inhoud en instellingen. Dit zal de jailbreak proces veel sneller maken ik heb ook geprobberd om de jb zo er op te zetten maar dat gaat ook niet . ik heb er een foto bij gedaan alvast bedankt voor je hulp , |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De foutboodschap in het tweede plaatje is toch kristalhelder. Op jouw iPhone staat er nog een directory /private/var/stash en dus is er nog een Jailbreak aanwezig. Ergo, de iPhone is niet gewist of hersteld.
Overigens, een iPhone met een Jailbreak kan je niet wissen vanaf het toestel. Dat dit zelfs problemen kan opleveren mag ik niet meer zeggen van een Guru, dus zeg ik het niet. |
|
||||
|
||||
Je zult moeten herstellen naar iOS 5.1.1.
|
|||
|
|||
oke ik hoop dat ik nu genoeg weet anders hoor je het wel ,maar het zal iets voor morgen zijn , thx voor alles
|
|
|||
|
|||
Let op dat herstellen naar 5.1.1 je nu een 5.1.1 oplevert die niet te jailbreaken is.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Googel eens op fout 3194 en verbaas je. Het is te simpel voor woorden. Er is een filmpje op Youtube waarin de oplossing wordt gegeven.
Daarna is de telefoon weer te herstellen. Is mij ook allemaal overkomen. suc6 |
|
||||
|
||||
Wat volgens mij een hoop problemen voorkomt is herstellen(blanco) iPhone Jailbreaken en dan pas reserve copie terug zetten. Een lege iPhone is binnen enkele minuten gejailbreakt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is mijn data nog aanwezig?? wie kan helpen :( | Bas12 | iPhone algemeen | 0 | 16-11-11 10:38 |
Wie kan me helpen???? | justkidding96 | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 19-04-11 11:04 |
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? | Tilburg013 | Unlock | 10 | 27-02-11 20:31 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
Wie kan me helpen? | Pieter123 | Unlock [archief] | 2 | 08-04-08 11:03 |
|
|