Jailbreak probleem (iPhone 4): apple apps verdwenen en kan niet herstellen via iTunes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een mega probleem. Gisteren heb ik mijn iPhone 4 gejailbreaked met Evasi0n 7. Op het eerste gezicht ging het allemaal prima, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak probleem (iPhone 4): apple apps verdwenen en kan niet herstellen via iTunes
Hoi allemaal,
Ik heb een mega probleem. Gisteren heb ik mijn iPhone 4 gejailbreaked met Evasi0n 7. Op het eerste gezicht ging het allemaal prima, alleen toen mijn iPhone gereboot was, waren mijn apple apps ineens verdwenen. Ik kan nergens meer in, kan niemand bellen en geen mails lezen, geen wekker zetten en mijn instellingen niet wijzigen. Ook de app store kan ik niet in. Nu wilde ik mijn iPhone via iTunes herstellen naar de laatste backup, echter moet ik hiervoor Find My Iphone uitschakelen.....en dit gaat niet omdat ik niet in mijn instellingen kan komen omdat die app verdwenen is. Heeft iemand een oplossing voor mij? Ik ben ten einde raad. Alvast heel erg bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zodra ik thuis ben ga ik het proberen. Hoop echt dat het werkt. Ik zal het hier laten weten. Nooit meer een jailbreak voor mij! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Een iPhone met een jailbreak kan je niet op afstand wissen. Doe je het wel heb je nog meer problemen. Als de iPhone online is via Wi-Fi/3G kan je hem verwijderen uit Find my iPhone.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 30-12-13 om 20:23. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Telefoon was gewoon online maar zag nergens een optie voor verwijderen uit find my iphone. |
|
|||
|
|||
Het wissen gat niet lukken omdat er dingen moeten gewist worden die niet meer staan waar ze moeten staan. De jailbreak heeft die verplaatst.
Probeer dan maar om het ding zo in DFU mode te zetten en dan te herstellen met iTunes. Let op! Herstellen is niet het zelfde als een backup terugzetten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gelukkig is het nu opgelost. Ik heb de iPhone gewist via Find my iPhone, daarna in DFU mode gezet en de iPhone hersteld via iTunes. Hij is nu een eeuwigheid bezig om al mijn apps terug te downloaden maar ALLES is hersteld, ben geen gegevens kwijt en ik ben helemaal blij! Dus toch bedankt voor je hulp! |
Labels |
iphone 4, jailbreak problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Itunes foutmelding 26, kan Iphone niet herstellen | straffehond | iTunes | 1 | 04-05-12 16:09 |
iPhone: Groot probleem: Kan niet meer herstellen. | vinkdtp | Jailbreak | 2 | 07-04-11 22:57 |
iTunes kan iphone niet herstellen | borgqueenx | iTunes | 0 | 24-06-10 17:04 |
Apple ID in iTunes will niet werken, kan geen apps downloaden | odp | iPhone Apps | 10 | 14-10-09 21:05 |
iPhone: Raar probleem, kan iPhone niet herstellen! | johngossen | Jailbreak | 6 | 13-06-09 22:02 |
|
|