Pwnage Tool 2.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg eerder de 1600 error dus schrok even, maar hij lijkt nu wel te restoren nadat ik een map in m'n itunes lib gemaakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kreeg eerder de 1600 error dus schrok even, maar hij lijkt nu wel te restoren nadat ik een map in m'n itunes lib gemaakt had (zie oplossing op pwnage site)...
Itunes is nog bezig dus zie nog geen resultaat maar nu ik toch zit te wachten... zit hier eigenlijk nog enig risico aan? of is de iPhone altijd weer gewoon te restoren? Edit: is nu jailbreaked, dus maar eens op zoek gaan naar apps voor 3G Laatst gewijzigd door Bart van Zon; 20-07-08 om 16:05. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
even een vraagje als ik dus jailbreak(3g) is hij dan meteen klaar voor de nieuwe installer? En hoe werkt het dan als de installer uit is? Kan ik installer dan gewoon via mn iphone downloaden? Bedankt!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Humpff jailbreak firmware geinstalled, alles deed het behalve een carrier signaal van t-mobile krijgen, heb er dus in feite een ipod touch van gemaakt
Ff de restore functie gebruikt en alles werkt weer naar behoren... Iemand anders dit probleem ook al gehad? Grtz, Wesley |
|
|||
|
|||
Michael, ik heb een 3G toestel, maar het lukt me niet jouw geuploade firmware er op te krijgen.
Heb getest in zowel DFU modus, als recovery modus, en iTunes komt me melden dat er een "onbekende fout is opgetreden (1)". De bootloader enzomeer is nog de originele.. Moet ik dan toch eerst downgraden naar 1.1.4 ? En is 1.1.4 fw wel werkend op een 2.0 device ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik wil binnenkort een iphone 3g ophalen maar is dit dan ook hetzelfde als simlock vrij maken?
|
|
|||
|
|||
Ok... dus als windows gebruiker kunnen we beter even wachten tot dat er een versie voor windows beschikbaar is?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Misschien een stomme vraag ...
Ik wil een iPhone 3G gaan kopen, en daar zit nog een simlock op. Ik weet niet uit welk land hij komt. Is het nu dus met de nieuwe tool mogelijk om hem zonder de sim waarop hij gelockt is te activeren ? Dan zou ik dus in principe alles kunnen behalve bellen ? Daarvoor moet ik dan nog even op de unlock wachten. |
|
|||
|
|||
is er misschien iemand die zijn 3G succesvol via windows gepwned heeft?
Kan je misschien de stappen die je doorlopen hebt beschrijven - in een pwn voor dummies manier? groet |
|
|||
|
|||
Er is nog geen windows versie beschikbaar !!!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eens kijken wat er nu gebeuren gaat... UPDATE: Ik heb het nog een keer gedaan, en nu kreeg ik de melding dat er nieuwe carriergegevens waren. Deze over gezet en ja hoor ik kan bellen met mijn pwnd iphone 3g Laatst gewijzigd door kkouwe; 20-07-08 om 23:14. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Pwnage Tool 2.0.1 uit: vooral bugfixes
Pwnage Tool 2.0.1 is uit, waarin een aantal problemen met het opstarten van de applicatie, het niet kunnen vinden van bootloaderbestanden en wat andere zaken zijn opgelost.
Lees verder over: Pwnage Tool 2.0.1 uit: vooral bugfixes Tag: |
|
|||
|
|||
Ik ben een absolute beginner (1 week een 16GB 3G) ; Thuis windows.
Ik zie een hoop info, waarvoor dank. Ik zie echter ook een hoop versnipperde info, die veel naar elkaar verwijst. Ook zie ik enkele artikelen die wel Jip en janneke beginnen, maar ineens uitgaan van enige voorkennis. Wat ik zoek is een stappenplan (geen losse wiki´s) van A tot Z. Ik hoef niet te unlocken (provider, toch ?), maar alleen te jailbreaken (zo heet dat toch), want ik ben geinteresseerd in andere software, buiten de APPSTORE om. Volgens mij heb ik dan alleen die Installer nodig (maar is er nog niet toch)... Maar hoe fietst die PWNAGE tool daar dan tussendoor ?? Ik ben benieuwd, en bedankt alvast !! Peter |
|
||||
|
||||
Je hebt dan toch al het aardige opgepikt, want alles klopt Zo slecht zijn die gidsen dus nog niet Pwnage Tool heb je nodig om te kunnen activeren (niet interessant voor gebruikers met een simlockvrije iPhone 3G of als je een officieel abonnement hebt) en te kunnen jailbreaken. Jailbreak is een voorwaarde voor Installer en de daaropvolgende niet-officiele applicaties. Je kunt dus beter wachten tot Installer 4 beschikbaar is, want tot die tijd heeft een jailbreak niet zoveel zin (tenzij je met Cydia aan de gang wilt)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage / Winpwn verzameltopic 2.1 | wout76 | Jailbreak | 3 | 13-09-08 00:01 |
Verplaatsen pwnage 2.0.2 Verzameltopic | Michael | Archief | 0 | 09-08-08 14:07 |
|
|