Pwnage Tool 2.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dikkedonder Eerst fout 1600. [edit]lijkt nu goed te gaan via deze handleiding : http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/i...structies.html - Heb Iphone 3G via Tmobile in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze handleiding gevolgd, maar wel de in dit topic genoemde firmware gebruikt; helaas nog geen succes; error 1600:
Nu helaas wel weer bezig om te herstellen, want wil wel kunnen bellen. Probeer het later met wat goede tips graag opnieuw! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Voor al die 3G bezitters die bovenstaande hack te lastig vinden ik ben een 3G custom aan het maken even een minuut of 60 wachten wachten dan is hij er Je moet restoren met de custom en dan ben je klaar Windows en mac
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 23-07-08 om 00:44. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt perfect... echt super. Nu nog ff alpine veranderen maar krijg dat niet voor elkaar. maaja morgen nieuwe dag nieuwe kansen met een jailbreaked iPhone 3G succes |
|
||||
|
||||
Hier de link om een custom 2.0 voor 3G RapidShare Webhosting + Webspace
restore met deze firmware je iphone (windows/mac) en je hebt een jailbroken iphone 3G |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Als je gaat restoren niet vergeten je vinger op de shiftknop (Windows) altknop (Mac)
te houden en dan herstel indrukken. Dan browsen naar de custom 2.0 3G Bijna vergeten te melden |
|
|||
|
|||
Er zijn tot nu toe nog geen problemen met het abonnement van t-mobile en de jailbreak geweest?
gewoon internet en bellen... ik wil eerst zeker weten, voor dat ik mijn nieuwe iphone 3G verkloot. |
|
||||
|
||||
Alles blijft het gewoon zoals het moet doen
|
|
||||
|
||||
Waar vind ik die custom 2.0 3G?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Foutmelding 1600
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je Je ziet nu denk ik ituneslogo en stekker dat is recovery.
Dfu is iPhone uitzetten met home en sleepknop (gewoon aan de stekker laten hangen itunes aan) Dan iPhone aanzetten en vingers op home en sleepknop houden na 10 seconden sleepknop (bovenop) loslaten en hoeknop vasthouden tot itunes zegt een iphone te hebben gevonden die hersteld moet worden. Je scherm is dan zwart. Dan herstellen met de custom |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dan is er dus hetzelfde probleem als voor de eerste generatie en moet je in recovery herstellen. Uit de dfu kom je door de home/sleepknop een sec of 25 in te drukken en dan opnieuw opstarten Daarna in recovery zetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage / Winpwn verzameltopic 2.1 | wout76 | Jailbreak | 3 | 13-09-08 00:01 |
Verplaatsen pwnage 2.0.2 Verzameltopic | Michael | Archief | 0 | 09-08-08 14:07 |
|
|