Pwnage Tool 2.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) 1. ja die kan je ook gebruiken voor de nederlandse, let op activate knop die uit moet. 2. alle muziek moet inderdaad weer gesynched worden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
1. ja die kan je ook gebruiken voor de nederlandse, let op activate knop die uit moet.
2. alle muziek moet inderdaad weer gesynched worden. 3. gekochte apps blijven in je itunes staan en kan je weer synchen naar je iphone we helpen graag maar neem ook eens de tijd om de zoekfunctie te gebruiken of je gewoon goed in te lezen want deze onderwerpen zijn al vaker behandeld |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb het niet terug kunnen vinden in de search of de wiki.... vandaar.
Bedankt voor t antwoord. Het rare is dat 3 gekochte apps wel in mn itunes staan, en de rest niet ... enig idee? Ik heb een aantal keer al mn hele iPhone gebackupt, maar er komen niet meer programmas bij... |
|
||||
|
||||
de juiste tutorial voor jou is deze
iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your 2.0 3G iPhone (Mac) Diegene die jij geeft is voor de eerste generatie iPhone! Laatst gewijzigd door Bomans; 29-07-08 om 16:49. |
|
|||
|
|||
Ik zie het, thanks!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb deze gedownload maar krijg nog steeds de mssg dat ik de verkeerde firmware bundel heb. Iemand anders hier ervaring mee ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Klopt het nou dat je voor die Jailbreak van een iPhone 3G niet die 2 bootloader bestanden nodig hebt, maar alleen een versie van Iphone restore 1.2? Kan iemand zeggen waarom die bootloaders dan niet nodig zijn?
|
|
||||
|
||||
omdat je al gebruik maakt van de nieuwste bootloader en daarom heb je hem niet nodig.
|
|
|||
|
|||
Wat hierboven staat is toch niet om de simlock van de 3G af te halen toch?
|
|
||||
|
||||
Nee dat is nog niet mogelijk
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Michael was me net voor.
|
|||
|
|||
hey hallo,
net mijn iphone 3g gepwnd naar firmware 2.0.1 op een intel imac.... maar ondanks dat er een bug in zit, ging het pwnen goed.... nu weer mijn 16gb muziek aan het syncen.... en daarna de iphone 1st gen voor m'n vriendin.... |
|
|||
|
|||
Als ik mijn iPhone wil jailbreaken met 2.0.2. Kan ik dan gewoon de stappen volgen die ook in de handleiding van iPhoneclub staan? Kloppen dan ook alle files die je moet downloaden?
|
|
|||
|
|||
ja alleen de nieuwste 2.0.1 ipsw van apple downloaden.... de tool is niet veranderd qua layout en opties.... als je al gepwnd hebt met 2.0 dan zal je zien dat deze gewoon helemaal identiek is.
|
|
|||
|
|||
Maar dan heb ik ook installer 4? En kan ik gewoon nog de files "BL-39", "BL-46" en "iPhone1,2_2.0.1_5B108_Restore.ipsw" gebruiken?
|
|
|||
|
|||
ehmmm je hebt een 3g.... bl-39 en bl-46 zijn voor de eerste generatie iphone.... die heb je dus nooit nodig gehad voor een 3g.... je moet wel even activatie uitvinken..... (als je een t-mobile variant hebt)
|
|
|||
|
|||
even een vraagje,gelukkig is installer 4.0 uit dus ik ga als de windowstool er is het eindelijk proberen , maar nu had ik een klein vraagje.. Als ik em jailbreak(3g) ben ik dan nadat hij gejailbreaked is al mn contacten, email en smsjes etc kwijt? Of blijft dat gewoon allemaal beschikbaar? Alvast bedankt!!!
|
|
|||
|
|||
ik weet niet hoe dat onder windows is maar op mac worden je contacten en agenda gesynct vanaf de contacten en agenda applicaties op de mac. je sms'jes ben je kwijt.... alle data op de iphone aangemaakt ben je kwijt na restoren vanuit dfu. tenzij je de backup terugzet, maar dat wordt geloof ik afgeraden.
je notities aangemaakt op je iphone ben je ook kwijt... let daar op! |
|
|||
|
|||
ja, dit klopt geloof ik ook voor windows, maar je gebruikt dan ipv de agenda applicatie op de mac, outloock
|
|
|||
|
|||
Wanhoop
Beste Forumleden,
Als eerste post gelijk een wannhopig bericht. Ik heb nu voor de 4e keer met PwnageTool mijn iphone 3g proberen te jailbreaken (de laatste keer met versie 2.0.2) (met als doel cydia en installer op mijn telefoon te installeren). Maar bij alle keren heb ik aan het eind van het proces een telefoon waar ik niet mee kan bellen. Ik heb geen bereik (lijkt het) en bij instellingen mis ik het kopje Aanbieder. Bellen is dus geen optie meer. Hopelijk doe ik iets niet goed en kan 1 van jullie vertellen wat... Alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage / Winpwn verzameltopic 2.1 | wout76 | Jailbreak | 3 | 13-09-08 00:01 |
Verplaatsen pwnage 2.0.2 Verzameltopic | Michael | Archief | 0 | 09-08-08 14:07 |
|
|