Pwnage Tool 2.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Endness http://www.supergeld/files/recovery.rar Volgende keer even in post 1 kijken daar staat een link...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Error 6 betekend dat je sowieso niet goed in de DFU zit. In dat geval, gewoon opnieuw proberen. Error 1600 geeft Apple als advies om iTunes te upgraden, of opnieuw te installeren. Ik heb die error ook een paar keer gehad, maar als ik het daarna nog een keer probeerde lukte het meestal wel...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@michael ik denk dat veel van de problemen komen van die x1222.... file die men niet op de goede plek of helemaal niet hebben staan.
wat ik met de windows versie merkte dat ze itunes zelf gingen pwnen ( volgens mij die file ergens neer zetten) |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand een linkje naar iPhone1,2_2.0_5A347_Custom_V2_Restore.ipsw ?
Ik vind enkel de 1ste custom versie terug. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@konfu v2 is niet gemaakt door Michael , degene die je vind op pagina 1 werkt zeer goed.
de andere is gemaakt door rockefeler |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@michael
via pm gesprek met hem begrepen dat hij deze juist heeft gebruikt op meerdere pc's en mac maar hij krijgt het niet werkend, ik heb hem nu gevraagt zijn foutmeldingen hier neer te zetten zodat we hem kunnen helpen |
|
|||
|
|||
hmm,
ik heb al 2 x geprobeert te jailbreaken (eerst iPhone normaal restoren, dan mijn Custom FW erop met Pwnage tool gemaakt (simple mode), en telkens heb ik maar 20MB van de 500MB meer vrij?? er staat al 480MB used... Hoe komt dit? Voor de rest werkte men Jailbreak wel, maar heb em weer eventjes terug gerestored naar origineel , ik denk dat ik nu wacht op Installer4 |
|
|||
|
|||
winPwn 2.0.0.3
Pardon,
verkeerde topic. Laatst gewijzigd door iPhone3G; 25-07-08 om 22:59. Reden: Verkeerde topic |
|
||||
|
||||
ik ben Cydia kwijt op mijn 3G pwned. Alweer 2 x opnieuw gepwned en herstelt maar geen Cydia! Wat doe ik fout en moet ik steedseen custom ilse maken? Dank
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 27-07-08 om 08:50. |
|
||||
|
||||
tja Butcher! Die ispw heb ik. Dan wijs ik iTunes herstellen erheen, draai herstel, dan restore mijn oude settings en dan sync? Waar zit de blunder?
|
|
|||
|
|||
Hoeveel van de 500MB hebben jullie vrij (kan je zien in BossPref), ik heb altijd maar 20MB meer vrij? ik weet niet of dit normaal is?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik weet niet hoezeer je hangt aan je oude instellingen, sms-jes, enz. Wat ik in jouw situatie eens zou proberen is, ipv een restore naar een back-up te doen, de iPhone na het pwnen als een 'nieuwe' in iTunes aan te melden. Waarom? Mogelijk verstopt je backup Cydia ergens waar je er niet bij kunt en neem je die instelling dan iedere keer als je die back-up terugzet weer over. Baat het niet..... Maak in ieder geval van tevoren een kopie van je contacten (Outlook) en andere zaken die je daarvoor belangrijk genoeg vindt (en waarvan het mogelijk is). |
|
|||
|
|||
Vraagje... ik heb via die pwnage tool geprobeerd 2.0 te downloaden (het rare was alleen dat hij telkens de stap waar je moet browsen naar bootloader telkens overslaat maar wellicht gaat die automatisch??!). Nu moet je aan het eind restoren... nu heb ik dat gedaan maar nu krijg ik dat ie mn sim niet support dus nu kan ik helemaal niets meer! Het lijkt alsof hij nu 2.0 in mijn itunes heeft gezet maar niet geunlocked is.... ik heb verder gewoon precies de handleiding van deze site gevolgd.
Wat kan ik nu het beste doen, alles weggooien, programmas opnieuw downloaden en nog een keer proberen???? Dank je! |
|
|||
|
|||
Even een (simpele?) vraag.
Ik sta op het punt om mn 3G te jailbreaken, maar wil even duidelijkheid over een aantal dingen; 1) Ik wil deze tutorial gebruiken, "http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1557" ... die is gewoon ok voor een Nederlandse (T-Mobile) 3G iPhone toch? 2) Raak ik al mn muziek wat erop staat kwijt? (m.a.w. moet alles weer opnieuw gesynct worden?) 3) Zelfde geld voor mn (gekochte) apps... blijft dat staan, of moet je alles opnieuw downloaden. ... zo ja, moet je dan weer betalen voor sommige games/apps? Alvast bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage / Winpwn verzameltopic 2.1 | wout76 | Jailbreak | 3 | 13-09-08 00:01 |
Verplaatsen pwnage 2.0.2 Verzameltopic | Michael | Archief | 0 | 09-08-08 14:07 |
|
|