//

Hoegroot is de kans dat iPhone helemaal dood gaat na Jailbreak?

Hoegroot is de kans dat iPhone helemaal dood gaat na Jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stickvis omdat ik niet wil betalen voor alle apps Wij hebben hier nog wat vacatures. Ontzettend leuk werk en vergaand is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-08-08, 09:21
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stickvis Bekijk bericht
omdat ik niet wil betalen voor alle apps
Wij hebben hier nog wat vacatures. Ontzettend leuk werk en vergaand is je tijd zelf indeelbaar, ook part-time is geen enkel probleem.

Kleine waarschuwing: we willen niet voor al het werk van onze medewerkers betalen dus je salaris merk je telkens achteraf wel.

Moet voor jou geen probleem zijn!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-08-08, 09:23
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen Bekijk bericht
Het zijn van die logische dingen waar je soms niet aan denkt als je enthousiast voor de zoveelste keer 's avonds na een dag hard werken al weer de allerlaatste firmware installeert (zo gaat het bij mij tenminste)
Op een iPhone de "zoveelste" firmware installeren? Zoveel zijn er echt niet geweest een fractie van de Windows, OSX, Linux updates.
  #23  
Oud 23-08-08, 17:40
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Potus Bekijk bericht
- 100 dollar?? 67 euros?? voor een heleboel geweldige apps? Het is schandalig!! Da's meer dan 10 uur werken. Dat is meer dan 6 minuten werken voor een leuke app!!! ik blijf erbij: goeiekope
67 euro doe ik heel wat langer dan 10 uur over, ben pas 14 dus er is ook weinig wat ik mag doen, maar met folders kom ik gemiddeld tussen de 2 en de 3 euro per uur uit. Dan duurt het toch wel even voordat je 67 euro hebt. En ik moet zelf volle 30 euro per maand van het abbo betalen. En een 2de bezorgwijk heb ik absoluut geen tijd voor. Nou dan duurt het voor mij toch echt wel paar maanden voordat ik die 67 euro heb hoor.
  #24  
Oud 23-08-08, 18:16
Potus Potus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

Ja, dan moet je inderdaad wat langer werken of iets doen/ leren dat meer opbrengt, welkom in de echte wereld.
Sowieso is het al heel wat dat je op jouw leeftijd een gloednieuwe iPhone kunt hebben en een dik data-abonnement. Dat je dat zelf moet betalen lijkt me logisch, er is niemand anders die er gebruik van maakt...

Geen tijd voor een 2e wijk, maar wel om 100 apps illegaal te downen, allemaal te installeren en ook nog gebruiken...

Maar goed, ik snap het wel, maar kan het moeilijk ondersteunen natuurlijk.
  #25  
Oud 23-08-08, 19:19
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

Ik heb (nog) geen enkele illegale app gedownload. 3 apps gekocht en de rest is de top 50 free apps.
  #26  
Oud 23-08-08, 19:33
Potus Potus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus Bekijk bericht
Ik heb (nog) geen enkele illegale app gedownload. 3 apps gekocht en de rest is de top 50 free apps.
attaboy!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opgenomen geluiden naar pc sturen? hoe gaat dat? rnbflavour iTunes 4 23-02-12 14:22
met C&B betalen hoe gaat dat? NoWayOut iPhone algemeen 1 20-01-11 11:15
Iphone 3gs helemaal dood?! richard75 iPhone algemeen 2 18-08-10 08:26
Home knop, zorgt dat Ipod uit gaat schuurmachine iPhone algemeen 4 29-06-10 20:37
Windows: Programma op mijn iphone zonder dat alles eraf gaat maurice1991 iTunes 4 27-06-10 19:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.