[3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Prodigy Gedownload&geïnstalleerd zonder problemen. Nu vind ik 't alleen raar dat 'ie (zelfs na het jailbraiken) nog steeds "Softwareversie: 2.0.2" aangeeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Had je de iPhone eerst wel ge-update naar de originele 2.1 en daarna pas QuickPwn gedraaid? QuickPwn jailbreakt de bestaande versie, zet er geen nieuwe op...
|
|
|||
|
|||
het is bij mij gelukt.. heb het gewoon hersteld, toen was hij gelijk FW2.1, toen jailbreak in 1x gelukt.. makkelijker nog dan bij 2.0.2
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@Prodigy:
Dan heb je meteen aangetoond dat FW2.02 ook te jailbreaken is met QuickPwn 2.1 (win)! Mocht iemand het zich afvragen... :lol: |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik vraag me wel af of er niet meer van dat soort vragen gaan komen. Of dat jij dat nu ook ondervangen hebt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone (2.02) gejailbreakt. kan ik deze update gewoon installeren of moet ik me iphone eerst herstellen. Ik weet dat ik alle jailbreak applicaties kwijt raak, maar vraag me af of dit verder geen problemen geeft
|
|
||||
|
||||
Gewoon updaten kan geen kwaad, als je eerst hersteld ben je ook je contactpersonen enzo kwijt. Bij updaten alleen je Cydia/Installer spullen...
|
|
|||
|
|||
In een (anderhalf) keer gelukt.
Dankzij proefkonijn Prodigy snapte ik wel direkt waarom de jailbrak niet lukte. Wat me opvalt is dat Quickpwn aangeeft welke firmware hij gaat jailbreaken, en hij geeft zelf de firmware al in het browseveld aan. Das weer een mooie upgrade van Quickpwn. Verder een mooi plaatje bij "Downloading Jailbrake Data". Ze doen goede dingen, dat DEV-team. |
|
||||
|
||||
en ja hoor nog steeds geen unlock voor de 3g
|
|||
|
|||
Op minder dan 10 minuten gefixt. Erg makkelijk deze quickpwn. Good job devteam
|
|
|||
|
|||
Yes het is me gelukt maar,
Ok het is me gelukt,
heb vannacht nog aan het googlen geweest en de vereiste .NET framework v2.0.50727 gedownload, heb dab vanmorgen de jaibreak kunnen uitvoeren, maar als ik nu cydia open dan stelt hij de vraag who are you en dan kan ik kiezen tussen het volgende 1.User (graphical only) 2.Hacker(+ command line) 3.Developer (no filters) welke optie moet ik aangeven om apps te kunnen binnenhalen |
|
||||
|
||||
Als beginneling neem je gewoon de eerste keuze. Is niet echt verschillend. Je ziet gewoon wat er gebeurd bij een installatie.
|
|
|||
|
|||
hij doet het goed zonder problemen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Net alles gedownload en geinstalleerd totaal geen problemen gehad.
Alles werkt perfect ! |
|
||||
|
||||
Wat zijn de voordelen van een custom FW tov gewoon jailbreaken?
Ik ga zo beginnen te jailbreaken, maar wilde hetw el even weten.... |
|
|||
|
|||
screen of death...
ga het nu voor de 3e keer proberen..
helaas al 2 keer een screen of death gehad.. Edit: volgens mij heeft ie er geen zin in, blijft weer op het appeltje staan en trilt af en toe Laatst gewijzigd door Coelers; 20-09-08 om 11:53. |
|
||||
|
||||
Is daar een oplossing voor? heb dat nu iedere keer dat ik m'n iphone aansluit...
Startte net quickpwn om te beginnen, die vraagt sluit je iphone aan, en dan heb je weer zo'n blauw scherm en moet alles weer opstarten...erg jammer... Ik ga nu voor de 2e keer aan de slag.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Jailbreak | 391 | 16-07-09 13:29 |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Unlock | 80 | 04-07-09 14:36 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Jailbreak | 203 | 18-04-09 20:17 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Unlock | 50 | 07-02-09 18:45 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Unlock | 254 | 21-11-08 16:09 |
|
|