[3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dat ziet er zeer vet uit!, hoe kan je hem zo instellen?, of heb je er allemaal aparte progs voor nodig?
Heb nog een vraag, ik heb nu 6 spellen geinstaleerd vanuit i tunes met succes maar zodra ik het icoontje aanklik op mijn iphone zegt hij: "Het programma Monkey ball kan niet worden geopend" dit zegt hij bij de rest van de spellen ook Mijn vraag is, wat doe ik nu fout? Laatst gewijzigd door GokuSsj3; 21-09-08 om 01:03. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple Sliders (bijgeleverd bij winterboard) 2001 Rainbow Battery (Cydia) Cake 2.1.1 (Cydia) Cake 3rd Party icons (verschijnt in winterboard na installeren van Cake) Geluid: TouchKeyboardSound (Cydia volgensmij) Keyboard: Macbook Air Keyboard (Cydia) Verder kun je in in programma Boss Prefs onder knopje 'more' Enable Numeric Battery aanklikken voor batterij weergave in getallen. Laatst gewijzigd door M1ch3l; 21-09-08 om 01:04. |
|
|||
|
|||
Ok die custom batterij zie je alleen al hij aan de pc aangesloten is...
mijn vraag: kan ik ervoor zorgen dat de batterij status altijd te zien is in het lock screen? |
|
|||
|
|||
we dwalen een beetje af, quickpwn net gedaan, werkt goed. 5 minuten heeft het geduurd.
Vooral leuk wat het devteam gedaan heeft met de plaatjes in je iphone tijdens het proces. ga nu maar weer eens al mijn apps uit cydia restore
|
|||
|
|||
geen service of aanbieder meer na quickgwn
hoi kan iemand mij helpen
na de nieuwe quickpwn te hebben geinstalleerd dit ging vlot werkt alles op iphone maar heb geen service of aanbieder meer weet iemand een oplossing aanbieder is mobistar (belg) Laatst gewijzigd door forcebackje; 21-09-08 om 10:29. |
|
||||
|
||||
Wat ziet dat er allemaal goed uit zeg. Gelukt binnen 3 minuten, geen problemen whatsoever en de afwerking van Quickpwn 2.1 is echt om van te genieten.
Props! |
|
|||
|
|||
Geen service en dus geen aanbieder meer na Jailbreak 2.1
Weet iemand een oplossing, net iphone 3g ge jailbraked met Quickpwn 2.1
geen problemen, alleen geen aanbieder meer, t-mobile Iemand ?? Rob |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Opgelost, had in mijn vorige versie 2.0.1 poof geinstalleerd. Daarna 2.1 erop gezet. Gisteren gejailbraked en Winterboard kwam er niet op te staan. Heb poof weer opnieuw geinstalleerd en hij blijkt het te hebben onthouden van mijn 2.0.1 versie dat ik winterboard "onzichtbaar" had gemaakt. Vreemd dat hij dat onthoud... Laatst gewijzigd door JeromeNL; 21-09-08 om 12:28. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben in iTunes gewoon de firmware aan het updaten naar 2.1
Maar ook hier blijft het appeltje staan en blijft de iPhone trillen :s. Zelfs na een herstel via iTunes. Wat nu? edit: na herhaaldelijk restoren is het mij nu gelukt om hem te jailbreaken ook . Phieeuw Laatst gewijzigd door Duckwhisperer; 21-09-08 om 18:13. |
|
|||
|
|||
hier is het jailbreaken ook gelukt
is even kijken wat er te halen is |
|
|||
|
|||
Waar haal ik mijn bootlader versie vandaan ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat begrijp ik maar waar dan ??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
de wat ??
Ik snap er geen kloot meer van !!!! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb 2.1 gedownload van Apple. Alleen ziet QuickPwn de versie niet. Althans hij gaat niet verder... wat nu?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Jailbreak | 391 | 16-07-09 13:29 |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Unlock | 80 | 04-07-09 14:36 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Jailbreak | 203 | 18-04-09 20:17 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Unlock | 50 | 07-02-09 18:45 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Unlock | 254 | 21-11-08 16:09 |
|
|