//

[3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows)

[3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedoelde idd quickpwn en heb dat meerdere keren geprobeerd en werkt nog steeds niet. Probeer later nog wel een keer....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 24-09-08, 22:31
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Bedoelde idd quickpwn en heb dat meerdere keren geprobeerd en werkt nog steeds niet. Probeer later nog wel een keer.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 25-09-08, 07:23
Martijn@iPhoneForum Martijn@iPhoneForum is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niko Bekijk bericht
hallo ik ben een noob ivb met quickpwn enz.
ik heb nu het programma gedownload maar kan deze niet open krijgen en weet eigenlijk niet hoe en wat moet gebeuren .
kan iemand dit mij in nl uitleggen.

grz niko
Ik heb onlangs de procedure succesvol doorlopen. Lees hier: The Danosphere.

Het is een vereenvoudigd stappenplan dat uit gaat van: http://www.coderetard.com/2008/09/13...ckpwn-windows/

Kwestie van goed/zorgvuldig lezen en de tijd er voor nemen!
  #163  
Oud 25-09-08, 10:47
UnimatriX UnimatriX is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Thumbs up Quickpwn 2.1 goed uitvoeren

Voor iedereen voor wie het nog niet duidelijk is een kort en veilig stappenplan voor de windows versie van Quickpwn 2.1
(Ik ga er voor het gemakt van uit dat je via iTunes de officiele update naar 2.1 al gedaan hebt!)

Quickpwn werkt (bijna) perfect. Jailbreak verloopt prima alleen wanneer je al meerdere apps, muziek of video op je iPhone hebt staan kan het voorkomen dat de iPhone na de reboot niet doorstart en blijft hangen op 'het appeltje'.

Dit kan je prima voorkomen door tijdens de jailbreak de iPhone zo leeg mogelijk te houden.

1. Start iTunes en vink het vakje onder tablad Algemeen voor "Automatisch synchroniseren wanneer deze iPhone aangesloten wordt" UIT
2. Vink onder de tabladen Beltonen, Muziek, Foto's, Podcasts, Video en Programma's het vinkje voor synchroniseren UIT
3. Klik op Synchroniseren (om de iPhone leeg te halen, met behoud van alle settings / telefoonnummers / etc. wel te verstaan)
4. Start Quickpwn 2.1, volg de aanwijzingen en laat deze rustig zijn werk doen
(Hierna start de telefoon vanzelf opnieuw op zonder problemen)
5. Start iTunes
6. Vink onder de tabladen Beltonen, Muziek, Foto's, Podcasts, Video en Programma's het vinkje voor synchroniseren AAN
7. Klik op Synchroniseren

That's it!

Laatst gewijzigd door UnimatriX; 25-09-08 om 10:52.
  #164  
Oud 25-09-08, 14:43
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UnimatriX Bekijk bericht
Voor iedereen voor wie het nog niet duidelijk is een kort en veilig stappenplan voor de windows versie van Quickpwn 2.1
(Ik ga er voor het gemakt van uit dat je via iTunes de officiele update naar 2.1 al gedaan hebt!)

Quickpwn werkt (bijna) perfect. Jailbreak verloopt prima alleen wanneer je al meerdere apps, muziek of video op je iPhone hebt staan kan het voorkomen dat de iPhone na de reboot niet doorstart en blijft hangen op 'het appeltje'.

Dit kan je prima voorkomen door tijdens de jailbreak de iPhone zo leeg mogelijk te houden.

1. Start iTunes en vink het vakje onder tablad Algemeen voor "Automatisch synchroniseren wanneer deze iPhone aangesloten wordt" UIT
2. Vink onder de tabladen Beltonen, Muziek, Foto's, Podcasts, Video en Programma's het vinkje voor synchroniseren UIT
3. Klik op Synchroniseren (om de iPhone leeg te halen, met behoud van alle settings / telefoonnummers / etc. wel te verstaan)
4. Start Quickpwn 2.1, volg de aanwijzingen en laat deze rustig zijn werk doen
(Hierna start de telefoon vanzelf opnieuw op zonder problemen)
5. Start iTunes
6. Vink onder de tabladen Beltonen, Muziek, Foto's, Podcasts, Video en Programma's het vinkje voor synchroniseren AAN
7. Klik op Synchroniseren

That's it!
Even voor de noobs die de verschillende werkwijzen met de verschillende programma's door elkaar halen... Je vergeet te vermelden dat je iPhone al officieel (dus de Apple firmware via iTunes) geupdate moet zijn naar 2.1 VOORDAT je de procedure van QuickPwn gaat doorlopen.
  #165  
Oud 26-09-08, 16:13
gekke_turk gekke_turk is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 14
Standaard

hallo iedereen

ik heb een iphone 3G van t-mobile
binnenkort ga ik ook jailbreaken maar ik heb een vraagje eerst
als ik me iphone heb jailbreakt maar als ik wil terug wil restore als nieuw orgineel hoe moet dat

alvast bedankt
  #166  
Oud 26-09-08, 16:56
batumulia batumulia is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Stuur een bericht via ICQ naar batumulia
Standaard

iPhone aansluiten via iTunes en op "Herstellen" drukken. Download hij een schone firmware en als je dan de telefoon instelt als nieuwe telefoon en niet een back-up terug zet is je telefoon weer zo goed als nieuw, alsof tie net uit de verpakking komt.
  #167  
Oud 26-09-08, 18:51
Swi Swi is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Binnen 5 minuten had ik de mijn (3G) ook gedaan. Zonder problemen...
  #168  
Oud 27-09-08, 10:39
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Ik had gister voor de 2e keer mijn iPhone gejailbreaked nadat ik hem helemaal had hersteld.. werkt nu ook weer als een zonnetje
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #169  
Oud 27-09-08, 11:12
br13an br13an is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik ga het vanmiddag proberen maar hoe kan ik alles eraf gooien want ikheb er ongeveer 4gb aan muziek enzo op. En wat voor mogelijkheden geeft dat jailbreaken me?Het gaat me voornamelijk om het idee om de iPhone als modem te gebruiken.
  #170  
Oud 27-09-08, 11:56
Madelon1 Madelon1 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

Hallo,
Heb ook sinds kort de iphone 3g.. probeer het dus te jailbreaken... netjes volgens de instructies... ik krijg alleen telkens een error melding van Quickpwn dat er iets scheelt met de usb connectie.. (op dat moment is ie dus aan het jailbreaken, maar dan stopt ie ineens)
Enige idee dit op te lossen?
  #171  
Oud 27-09-08, 11:59
Stefaanxd's schermafbeelding
Stefaanxd Stefaanxd is offline
• iOS 2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Raamsdonksveer (Breda)
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelon1 Bekijk bericht
Hallo,
Heb ook sinds kort de iphone 3g.. probeer het dus te jailbreaken... netjes volgens de instructies... ik krijg alleen telkens een error melding van Quickpwn dat er iets scheelt met de usb connectie.. (op dat moment is ie dus aan het jailbreaken, maar dan stopt ie ineens)
Enige idee dit op te lossen?
Jaa, probeer een andere USB poort,
Probeer een andere USB kabel,
Probeer het op iemand anders PC.

Succes
  #172  
Oud 27-09-08, 12:28
Madelon1 Madelon1 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

Joh... had ik inderdaad ook kunnen doen!
Bedankt, gelukt! Ben nu aan 't 'spelen'
  #173  
Oud 27-09-08, 13:20
T.Noort T.Noort is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

De gebruikersaanwijzing gevolgd zoals "UnimatriX" en binnen 5 minuten had ik mijn Iphone gejailbreakt. Werkt allemaal prima, QuickPwn via nieuwsgroepen gedownload. Thanks
  #174  
Oud 27-09-08, 19:49
Toiney Toiney is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 21
Standaard

hier ook probleemloos gegaan, heb alleen cydia geinstalleerd, als ik nu installer ook wil hebben, dan moet ik hem zeker opnieuw jailbreaken ?
  #175  
Oud 28-09-08, 21:57
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

ik zit nu op 2.0.1 en wil updaten naar 2.1 of quickpwn-en maar met behoud van mn 2.0.1 base band.. iemand??
  #176  
Oud 28-09-08, 22:28
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Waarom wil je je baseband behouden? Heb je een gesimlockte telefoon waarbij je X-Sim niet werkt met de nieuwste baseband?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #177  
Oud 28-09-08, 22:33
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

nee alles werkt prima maar ik wil de optie op een software unlock open houden,..
  #178  
Oud 29-09-08, 15:08
leeu5939 leeu5939 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 3
Standaard

Quickpwn 2.1 over mijn iPhone gezet alles ok, maar ik ben het icone van de agenda kwijt! weet iemand hier iets op!!
  #179  
Oud 29-09-08, 22:11
kermak kermak is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 40
Standaard

Kan ik mijn iphone jailbreaken zonder een Tmobile simkaart? Want nu zegt die hele tijd bij itunes dat ik een simkaart erin moet doen:S
  #180  
Oud 29-09-08, 23:16
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kermak Bekijk bericht
Kan ik mijn iphone jailbreaken zonder een Tmobile simkaart? Want nu zegt die hele tijd bij itunes dat ik een simkaart erin moet doen:S
Je kunt je iPhone gewoon jailbreaken hoor. Je hebt daarvoor niks met iTunes te maken.

Gewoon QuickPwn opstarten en doen wat er staat
__________________
Hulp nodig bij je iPhone en geen tijd? Check iFoneguide.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) Destiny Jailbreak 391 16-07-09 12:29
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) Destiny Unlock 80 04-07-09 13:36
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) ArB Jailbreak 203 18-04-09 19:17
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) ArB Unlock 50 07-02-09 17:45
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) Michael Unlock 254 21-11-08 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:43.