[3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) er staat dat ik moet upgraden naar 2.1 in het stappen plan en ik neem aan dat dit via itunes moet. ik snap het niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() er staat dat ik moet upgraden naar 2.1 in het stappen plan en ik neem aan dat dit via itunes moet. ik snap het niet kan je me hierbij aub helpen?
Mijn iphone is op 16 sep gekocht heb ik dan 2.0.1 of 2.1? |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Updaten naar 2.1 doe je via iTunes; koppel je iPhone aan en selecteer je iPhone in iTunes en dan (onder de 1e tab, Samenvatting) de knop Zoek naar Update. |
|
|||
|
|||
![]() Een vraagje voor de kenners: Ik download de laatste tijd geregeld allerlei themes, apps etc. uit Cydia en af en toe Installer(brak) maar hoeveel ruimte heb ik na het standaard jailbreaken gekregen voor apps themes etc.? 500mb? Wat als het vol raakt? Kan ik themes en dingen voor winterboard ook nog handmatig verwijderen of alleen vanuit cydia? Het is meer dan 1 vraagje geworden :')
Bedankt alvast. |
|
|||
|
|||
![]() Met uitleg van UnimatriX binnen 5 minuten gejailbreakt.... Nu nog even uitvinden welk cools ik waar vandaan haal..
|
|
|||
|
|||
![]() Jailbreaken zonder probleem, en nu...? Zou er wel software op willen zetten, maar geen idee hoe? Programma's als Netter, Files en Isilo. Please help.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb net mijn Iphone gejailbreakt, maar als ik in Cydia op zoek ben naar een app of gewoon aan het bladeren ben in Cydia, dan valt mijn Iphone weg (reboot). Ik heb dit meerdee malen achter elkaar. Heb ik iets fout gedaan of is dit "normaal" ?.
|
|
|||
|
|||
![]() Dit is in elk geval niet normaal als je dit meerdere keren na mekaar voor hebt.
Ik heb het ook wel al eens meegemaakt dat cydia ineens afsluit, maar die keren kan ik op mijn 1 hand tellen ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb net mijn iphone gejailbreakt alles liep perfect en loopt goed behalve kan ik letterlijk niet meer in me belfunctie. als ik erop druk..kom het scherm gaat ie er weer uit heel raar. wie kan me helpen
mvg. |
|
|||
|
|||
![]() probeer is een reset ( home en power tegelijk ingedrukt houden tot hij uitgaat en dan weer aanzetten.
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb gewoon alles er opnieuw op gezet en loopt nu perfect maar het is wel een vreemde fout.. alvast bedankt.
|
|
|||
|
|||
![]() Hi,
Ik had gejailbraiked met QuickPWN maar na de eerste keer had ik soms geen service, vooral binnen. Heb gerestored en opnieuw gejailbreaked en nu werkt alles perffect. Ook de 3G werkt perfect.... Super site die jullie hier hebben, alles wat je nodig hebt kan je hier vinden en is 100% betrouwbaar. Keep it up. Laatst gewijzigd door eappels; 08-10-08 om 21:45. |
|
||||
|
||||
![]() ok i need help here
![]() Ik heb me iphone gejailbreakt met QuickPWN en alles was goed gelukt maar toen na een uur ofzo viel me tel uit en hij blijft hangen op het appeltje! Home and uit button ingedruktgehouden tot appel tervoorschijnt komt maar blijft steeds hangen. laatste keer al 15 min! Wat kan ik nu doen? please help me! |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() Heb je gejailbreaked met een lege Iphone ? Ik heb alles van programma's verwijdert en ik had dat ook ergens gelezen dat dat beter was.
Gewoon met Itunes alles van je Iphone halen en opnieuw probreren. |
|
|||
|
|||
![]() Veel meerwaarde om te updaten?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet alleen de backups zijn sneller (al was dat wel een groot gewenst verschil, om te merken dat het ook in een paar secondes kan, haha)... De iPhone heeft met FW2.1 in zijn geheel veeeeeeel meer stabiliteit.
|
|
|||
|
|||
![]() Hoi allemaal,
ben hier nieuw en wilde mijn ervaring kwijt over jailbreaking, ik heb lang nagadacht of ik mijn iPhone 3G nou wel of niet te jailbreaken, toen dacht ik proberen kan geen kwaad dus begon ik maar meteen, ik heb eerst hier op deze forum alle info's doorgenomen wat er maar stond over jailbreaking, hoe wat waar ik moest beginnen, en toen had ik het al een beetje in mijn hoofd zitten, dankzij deze topic was het wel heel makkelijk, gewoon doen wat er van je gevraagd word en geduldig zijn, en ja in 1x was het gelukt, voorlopig helemaal geen problemen ondervonden, ben benieuwd naar de nieuwe apps die beschikbaar zijn via Cydia of Installer, hierbij dank ik aan batamulia voor de uitleg moeite, Edit 1: Na het opstarten van Installer kreeg ik 2 update berichten, deze heb ik dus maar gelijk uitgevoerd. Edit 2: Na het opstarten van Cydia kreeg ik 6 Update berichten, deze heb ik ook gelijk uitgevoerd. Edit 3: Nadat ik Installer helemaal had doorgenomen vond ik dat er wel heel weinig apps beschikbaar waren maar ik kwam erachter dat dit de standaard meegeleverde apps zijn, om de uitgebreide totale apps te krijgen moet je bij Categories / All Packages de Community Source programma'tje installeren, dan gaat hij automatisch alles erin zetten waar je van uit kan kiezen (Dit zijn er echt veel!!!). Edit 4: Elke keer nadat je een app hebt geinstaleerd ga je natuurlijk terug naar je Home Menu van je iPhone om te kijken of daadwerkelijk dit app is toegevoegd, zodra je naar de Home Menu knopje drukt kom je in een zwart scherm met in het midden een draaiend wacht (laden) icoon'tje en 2x tril van je iPhone, schrik niet alles is oke, even wachten en hij voegt het app icoon'tje in je Home Menu. Edit 5: Tot nu toe werkt alles prima. Groetjes, KaNaRYa1907... Laatst gewijzigd door KaNaRYa1907; 15-10-08 om 16:05. Reden: Edit's toegevoegd |
|
|||
|
|||
![]() geen dank hoor ik ben blij dat het werkt!
|
|
|||
|
|||
![]() Ik ben voor het eerst aan het jailbreaken, hij vraagt in het tweede scherm om een firmware bundel. Waar kan ik die vandaan halen? Of ik snap iets gigantisch niet ;-).
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Jailbreak | 391 | 16-07-09 12:29 |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Unlock | 80 | 04-07-09 13:36 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Jailbreak | 203 | 18-04-09 19:17 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Unlock | 50 | 07-02-09 17:45 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Unlock | 254 | 21-11-08 15:09 |
|
|