//

[3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows)

[3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JeromeNL Dit heb ik ook gehad. Wat bij mij het probleem opleverde was Poof! In mijn vorige firmware 2.01/jailbreak had ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 23-09-08, 13:07
Legalize Legalize is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeromeNL Bekijk bericht
Dit heb ik ook gehad. Wat bij mij het probleem opleverde was Poof! In mijn vorige firmware 2.01/jailbreak had ik met poof, winterboard gehide. Na de 2.1 update en opnieuw de jailbreak te hebben uitgevoerd heb ik poof ook opnieuw geinstalleerd en tot mijn verbazing stond winterboard bij mij nog steeds gehide. Give it a shot!
Jerome Thanks!
Ik heb hem weliswaar niet gehide met Poof, maar door jou opmerking ging ik even nadenken wat ik allemaal wel gedaan heb.... Ik heb veelvuldig gebruik gemaakt van de Categories app.... alles netjes in mappen weggezet... Was erg blij dat mijn springboard heerlijk leeg was... maar nu vermoed ik dus dat hierdoor sommige apps / games 'onzichtbaar' blijven zelfs na herhaaldelijk herinstalleren

Ga nu categories ff opnieuw downloaden en vermoed dat dan een hoop weer terug komt :-D
Laat het jullie weten als dit lukt!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 23-09-08, 16:39
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Maar met andere woorden. Je kunt je iPhone dus nooit hellemaal terug naar orgineel brengen. Dus als je een hardware probleem hebt heeft het geen zin om een orginele 2.1 erop te zetten. Apple zal altijd kunnen zien dat je het toestel hebt gejailbreakt
  #143  
Oud 23-09-08, 17:18
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fasty Bekijk bericht
Maar met andere woorden. Je kunt je iPhone dus nooit hellemaal terug naar orgineel brengen. Dus als je een hardware probleem hebt heeft het geen zin om een orginele 2.1 erop te zetten. Apple zal altijd kunnen zien dat je het toestel hebt gejailbreakt
Hiermee ga ik niet akkoord.
Jailbreaken is een softwarematige oplossing. Als jij in iTunes een volledige restore gaat doen, dan word je iPhone opnieuw geflashed, waardoor alle sporen van jailbreaking weer weg zijn.
__________________
Apple iPhone 3GS 16GB - Firmware 3.0.1
  #144  
Oud 23-09-08, 19:50
JeromeNL JeromeNL is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Konfu Bekijk bericht
Hiermee ga ik niet akkoord.
Jailbreaken is een softwarematige oplossing. Als jij in iTunes een volledige restore gaat doen, dan word je iPhone opnieuw geflashed, waardoor alle sporen van jailbreaking weer weg zijn.
Mijn ervaring blijkt anders!!! Ik heb voor mijn 2.1 update 2.0.1 erop gehad. Daar had ik ook een jailbreak op uitgevoerd. Met poof had ik icoontjes onzichtbaar gemaakt. Na mijn 2.1 update waren sowieso enkele basis icoontjes nog steeds verdwenen. Toen ik op 2.1 weer een jailbreak uitvoerde en weer de applicatie poof installeerde zag ik in poof dat nog steeds die icoontjes onzichtbaar waren...
  #145  
Oud 23-09-08, 20:22
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeromeNL Bekijk bericht
Mijn ervaring blijkt anders!!! Ik heb voor mijn 2.1 update 2.0.1 erop gehad. Daar had ik ook een jailbreak op uitgevoerd. Met poof had ik icoontjes onzichtbaar gemaakt. Na mijn 2.1 update waren sowieso enkele basis icoontjes nog steeds verdwenen. Toen ik op 2.1 weer een jailbreak uitvoerde en weer de applicatie poof installeerde zag ik in poof dat nog steeds die icoontjes onzichtbaar waren...

Ja daarom dat bedoel ik. Nu heb ik wel al vernomen dat je in DFU mode een beter restore krijgt. Maar het punt is. Dat ik het wel wil controleren
maar natuurlijk niet kan met een orginele pfone . Anders kon je de mappen eens bekijken
  #146  
Oud 23-09-08, 21:35
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeromeNL Bekijk bericht
Mijn ervaring blijkt anders!!! Ik heb voor mijn 2.1 update 2.0.1 erop gehad. Daar had ik ook een jailbreak op uitgevoerd. Met poof had ik icoontjes onzichtbaar gemaakt. Na mijn 2.1 update waren sowieso enkele basis icoontjes nog steeds verdwenen. Toen ik op 2.1 weer een jailbreak uitvoerde en weer de applicatie poof installeerde zag ik in poof dat nog steeds die icoontjes onzichtbaar waren...
Dit hangt af van hoe jij 2.1 erop hebt gezet. Heb je gewoon geupdate naar 2.1 via iTunes en daarna weer quickpwn toegepast ? Dan zijn natuurlijk niet alle sporen verdwenen.

Heb je eerst een full restore naar 2.1 gedaan via iTunes en dan jailbreak met quickpwn, dan zal van de vorige jailbreak niks meer te merken zijn aangezien je iphone geflashed werd tijdens de restore.
  #147  
Oud 23-09-08, 21:52
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Zojuist een vanilla FW 2.1 3G gejailbreakt, werkte prima en zonder problemen. Nu eens kijken wat Cydia allemaal te bieden heeft.
  #148  
Oud 24-09-08, 02:15
Tnc Tnc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

Is het mogelijk om de iPhone firmware te downgraden naar 1.1.4 nadat je fw 2.1 heb gejailbreaked?


En de firmware was 2.0.1 toen het gekocht was, als dat van belang is...
  #149  
Oud 24-09-08, 02:20
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tnc Bekijk bericht
Is het mogelijk om de iPhone firmware te downgraden naar 1.1.4 nadat je fw 2.1 heb gejailbreaked?


En de firmware was 2.0.1 toen het gekocht was, als dat van belang is...
Dat gaat niet werken met een 3G.
  #150  
Oud 24-09-08, 12:31
M1ch3l M1ch3l is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tnc Bekijk bericht
Is het mogelijk om de iPhone firmware te downgraden naar 1.1.4 nadat je fw 2.1 heb gejailbreaked?


En de firmware was 2.0.1 toen het gekocht was, als dat van belang is...
Sorry maar ik ben heel erg nieuwsgierig waarom je van een 3G een 1.0 iPhone wilt maken...
  #151  
Oud 24-09-08, 12:52
DokieDokie DokieDokie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

Nou ik ben redelijk over de zeik. Had verwacht dat het allemaal prima zou lopen, maar nu dus een iPhone die in de boot blijft hangen zoals bij andere mensen hier. Ik had +30apps, erg veel shit erop staan en nu lijkt het erop dat ik de boel volledig moet restoren naar fabriek af. Ontzettend ***** en daarnaast baal ik ervan dat hier niet een waarschuwing voor afgegeven wordt in het bericht op de FP.

EDIT

iTunes ziet mijn phone ook niet meer, moet ik hem in DFU proberen te zetten o.i.d.?



Laatst gewijzigd door DokieDokie; 24-09-08 om 13:05.
  #152  
Oud 24-09-08, 13:14
M1ch3l M1ch3l is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DokieDokie Bekijk bericht
Nou ik ben redelijk over de zeik. Had verwacht dat het allemaal prima zou lopen, maar nu dus een iPhone die in de boot blijft hangen zoals bij andere mensen hier. Ik had +30apps, erg veel shit erop staan en nu lijkt het erop dat ik de boel volledig moet restoren naar fabriek af. Ontzettend ***** en daarnaast baal ik ervan dat hier niet een waarschuwing voor afgegeven wordt in het bericht op de FP.

EDIT

iTunes ziet mijn phone ook niet meer, moet ik hem in DFU proberen te zetten o.i.d.?


Jup als het langer dan 10 minuten duurt en je 3 keer aan en uit hebt gezet, (dus 30 minuten) zou ik hem in DFU mode zetten. Bij sommige mensen starte de iphone pas na lange tijd op, ik heb bijna het gevoel dat het niet opstarten van na de jailbreak samenhangt met het hebben van veel apps? Of het hebben van een bepaalde app. Je komt hier alleen zo moeilijk achter via alleen forum berichten van mensen waarbij het jailbreaken niet direct lukt.

Je kunt straks gewoon synchroniseren en je bent niets kwijt. Je bent alleen wat meer tijd kwijt aan het jailbreaken dan de rest. (DFU-mode-2.1 erop-Jailbreaken-Alles terugzetten.)

Laatst gewijzigd door M1ch3l; 24-09-08 om 13:18.
  #153  
Oud 24-09-08, 14:27
karelcool karelcool is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

beste mensen,

even een vraag: ik had mijn iphone 3G met firmware 2.0.1 gejailbreaked met winpwn. Toen firmware 2.1 uitkwam heb ik mijn iphone 3G geupdate via itunes naar de originele 2.1 (geen jailbreak bij 2.1 dus) kan ik mijn iphone 3G 2.1 nu opnieuw jailbreaken met quickpwn 2.1 voor windows of kunnen er dan complicaties optreden? en als dit niet kan hoe zou ik het dan wel voor elkaar kunnen krijgen?

bij voorbaat dank voor reacties!

mvg,

Laatst gewijzigd door karelcool; 24-09-08 om 14:31.
  #154  
Oud 24-09-08, 16:52
gunnie gunnie is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: aartselaar, belgie
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelcool Bekijk bericht
beste mensen,

even een vraag: ik had mijn iphone 3G met firmware 2.0.1 gejailbreaked met winpwn. Toen firmware 2.1 uitkwam heb ik mijn iphone 3G geupdate via itunes naar de originele 2.1 (geen jailbreak bij 2.1 dus) kan ik mijn iphone 3G 2.1 nu opnieuw jailbreaken met quickpwn 2.1 voor windows of kunnen er dan complicaties optreden? en als dit niet kan hoe zou ik het dan wel voor elkaar kunnen krijgen?

bij voorbaat dank voor reacties!

mvg,
Yep,
weet wel dat je alle cydia en installer applicaties wel kwijt bent of je moet deze eerst backuppen (Aptbackup)
  #155  
Oud 24-09-08, 21:00
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Helemaal gelukt zonder problemen, hulde voor the Dev Team!
  #156  
Oud 24-09-08, 21:01
niko niko is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Question kan quickpwn.exe niet open

hallo ik ben een noob ivb met quickpwn enz.
ik heb nu het programma gedownload maar kan deze niet open krijgen en weet eigenlijk niet hoe en wat moet gebeuren .
kan iemand dit mij in nl uitleggen.

grz niko
  #157  
Oud 24-09-08, 21:06
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niko Bekijk bericht
hallo ik ben een noob ivb met quickpwn enz.
ik heb nu het programma gedownload maar kan deze niet open krijgen en weet eigenlijk niet hoe en wat moet gebeuren .
kan iemand dit mij in nl uitleggen.

grz niko
Heb je de topics hierover al helemaal doorgelezen? De werkwijze is al vaker uitgelegd.

Succes!
  #158  
Oud 24-09-08, 21:42
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Ik probeer nu het programma te installeren maar hij zegt nu:

Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135)
  #159  
Oud 24-09-08, 21:44
gunnie gunnie is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: aartselaar, belgie
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunnie Bekijk bericht
Yep,
weet wel dat je alle cydia en installer applicaties wel kwijt bent of je moet deze eerst backuppen (Aptbackup)
Heb de belgische iphone zojuist gejailbreakt zonder problemen.Nu de cydia applicaties er terug op en klaar is kees.
  #160  
Oud 24-09-08, 22:20
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RHCPeter Bekijk bericht
Ik probeer nu het programma te installeren maar hij zegt nu:

Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135)
even iets duidelijker zijn... Bedoel je met het programma quickpwn? In dat geval zou ik het nog een keer downloaden en nog een keer proberen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) Destiny Jailbreak 391 16-07-09 12:29
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) Destiny Unlock 80 04-07-09 13:36
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) ArB Jailbreak 203 18-04-09 19:17
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) ArB Unlock 50 07-02-09 17:45
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) Michael Unlock 254 21-11-08 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:54.