[3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) @M1ich3l nu ook aan t herstellen ga het daarna nog maar is proberen.. hoop dat t werkt @peeter je hoeft niet te browsen,,. gewoon ff ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@M1ich3l
nu ook aan t herstellen ga het daarna nog maar is proberen.. hoop dat t werkt @peeter je hoeft niet te browsen,,. gewoon ff je iphone ontkoppelen en weer koppelen en quickpwn opnieuw opstarten.. EDIT dit heeft gewerkt.. nu reservekopie terugzetten en klaar DUS -Herstellen (zet geen reservekopie terug of apps) -quickpwn -reservekopie enzo Laatst gewijzigd door Coelers; 20-09-08 om 15:19. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dank voor de tip, maar het mag niet helpen. Ook itunes gekilld en juist weer niet voor het draaien van quickpwn, maar...helaas
Laatst gewijzigd door peeter; 20-09-08 om 15:14. |
|
|||
|
|||
nice nice heb me pc weer terug en quickpwn is uit
maar nu de vraag ik heb 2.0.2 jailbreak en itunes 7.7 met windows xp wat to do? gewoon quickpwn draaien of eerst iets anders? wie o wie helpt? al vast bedankt |
|
|||
|
|||
Kan ik gewoon Jailbreaken met iTunes 8? Of moet ik dan weer terug naar een eerdere versie van iTunes?
|
|
|||
|
|||
met 8 lukt t prima
|
|
|||
|
|||
nee je kan gewoon met itunes 8 jailbreaken net gedaan en gelukt zonder probs.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een jailbreak gepoogd, alles ging goed maar helaas start de iPhone niet door. Hij blijft hangen op het appeltje. Hoe lang gaat dit duren? Of is het mislukt en moet ik hem weer restoren?
Af en toe trilt ie twee keer kort na elkaar??? (edit) Hij ging net ineens uit en daarna weer aan en weer dat duivelse appeltje en niks meer arghhhh! Alvast dank! Laatst gewijzigd door nicosomers; 20-09-08 om 18:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oplossing: 1. DFU-mode en dan herstellen. 2. Synchoniseren annuleren 3. Opnieuw de jailbreak doen met QuickPwn 4. Synchoniseren zodat je al je apps en muziek weer terug hebt. 5. Je gejailbreakte iPhone is klaar voor gebruik |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal het je nog sterker vertellen... Hoe lang je hem er ook aan laat zitten, hij start soms opnieuw op, trilt er gezellig bij maar doorgaan, ho maar. In de 15 minuten dat ik mijn foon gekoppeld had is hij 5x opnieuw opgestart, 5x trilt hij en 5x weer opnieuw het appeltje in mijn scherm... Iemand het zelfde meegemaakt? |
|
||||
|
||||
Hij begint me iPhone al te pwen als ik nog bij 21 van de 30 is. moet ik dan toch de knop nog 21 sec. ingedrukt houden?>??
|
|
||||
|
||||
Als hij begint te pwnen kun je de knoppen los laten. Dan staat hij in DFU.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het appeltje is er weer en ja het werkt!! Super bedankt voor alle hulp!!!! |
|
|||
|
|||
Gelukt
Mijn gejailbreakte iphone 2.0.2 geupgrade naar jailbreak 2.1 en in no time staat alles er weer op.
Dit heb ik gedaan: - met Cydia aptbackup en appbackup geinstalleerd en beiden gedraaid. - gesynchroniseerd - upgrade naar 2.1 met iTunes 8, werd vanzelf geactiveerd - Quickpwn gedraaid en instructies gevolgd - aptbackup, appbackup, bosspref, openssh weer geinstalleerd via Cydia - aptbackup en appbackup restore gedaan, waardoor alles er weer opstaat. De iphone werd nog steeds door iTunes 8 herkend, alles staat er nog op, dus ik heb geen backup via iTunes terug hoeven terugzetten. Groetjes Linda |
|
|||
|
|||
Bij mij blijft ie ook hangen op het het appeltje ,moet ik nu wachten
of weer opnieuw opstarten ? |
|
|||
|
|||
Thnx M1ch3l voor je tip!!! Bij mij heeft het door jou tip goed uitgepakt!!!
Voor wie continu het appeltje in beeld krijgt, volg de tip van M1ch3l, dan gaat het goed! Dit heb ik dus ook gehad. Mij is het in eerste instantie niet gelukt hem weer op te starten na het doen van de 2.1 jailbreak. Oplossing: 1. DFU-mode en dan herstellen. 2. Synchoniseren annuleren 3. Opnieuw de jailbreak doen met QuickPwn 4. Synchoniseren zodat je al je apps en muziek weer terug hebt. 5. Je gejailbreakte iPhone is klaar voor gebruik |
|
|||
|
|||
Ik heb alleen Quickpwn opnieuw gedaan, en werkt nu weer !!
|
|
|||
|
|||
ik zit te twijfelen, of nu quickpwn doen en hopen dat ie het goed doet ( zonder al te veel gezeur) of wachten op WinPwn ( waar ik persoonlijk te voorkeur aan geef vanwege de partition resizer) hmmm dillema
|
|||
|
|||
Ik heb een tijdje zitten klooien met winterboard. Nieuwe batterij voor in het lockscreen. Cake theme geinstalleerd en een ook nog een keer User lock background aangezet. Maar toen was m'n batterij dus weg. Ik krijg nu echter met geen mogelijkheid weer een batterij te zien in het lockscreen, alleen m'n achtergrond. Herinstall werkt niet en het vinkje voor user lock background is ook weg natuurlijk.
Iemand enig idee hoe ik m'n batterij weer terugkrijg? Edit: opgelost door hem even met usb aan de pc te doen? :') Het werkt in ieder geval weer. Laatst gewijzigd door M1ch3l; 20-09-08 om 23:55. |
|
|||
|
|||
Hier werkt hij ook super goed!!
Laatst gewijzigd door GokuSsj3; 21-09-08 om 00:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Jailbreak | 391 | 16-07-09 13:29 |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Unlock | 80 | 04-07-09 14:36 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Jailbreak | 203 | 18-04-09 20:17 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Unlock | 50 | 07-02-09 18:45 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Unlock | 254 | 21-11-08 16:09 |
|
|