[3G] - [1.0] Custom FW 2.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) waarom altijd rapidshare?? megaupload en andere sites zijn veel beter daarin moet nu 138 minuten wachten tot ik kan beginnen erg frustrerend!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waarom altijd rapidshare??
megaupload en andere sites zijn veel beter daarin moet nu 138 minuten wachten tot ik kan beginnen erg frustrerend! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hierbij weer een succes melding. zojuist 2 AT&T 3G's voorzien van de 2.2. en zonder enig probleem over.
Hulde voor de "Custom" en duidelijke gebruiksaanwijzing. Bedankt Destiny! |
|
|||
|
|||
Thanks Undertaxxx, helemaal duidelijk
|
|
|||
|
|||
Ok ik ben een stapje verder.
Op mijn nieuwe MBP kan ik niet restoren. Maar op de macbook van mijn vriendin dus wel.... (core duo 2ghz) (software het zelfde) RAAR |
|
|||
|
|||
het was al bekend dat op de nieuwe generatie laptops van apple het niet mogelijk is om een iPhone te voorzien van een custom firmware!
|
|
|||
|
|||
Dit is een veel beter alternatief voor Rapidshare:Free File Hosting Made Simple - MediaFire
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ben wel superblij met jullie hoor dat is het niet maar 130 minuten wachten tot ik mag downloaden is beste frustrerend |
|
|||
|
|||
Ik ben gisteren proberen over te stappen van 1.1.4 naar 2.1. momenteel zit ik vast bij het scherm emergency-call. ik kan hem ook niet in dfu of recovery krijgen, ik krijg steeds een foutmelding in itunes (2001). Wat kan ik het beste doen om dit op te lossen?
|
|
||||
|
||||
Ik heb wel een probleem, net als in 2.1 krijg ik de hele tijd lege bladwijzers genaamd '' op mijn scherm. Die verwijder ik en installeer een paar programma's uit Cydia, maar als ik opnieuw opstart staan de programma's er niet maar wel weer lege bladwijzers. Dit heb ik ook met apps uit de App store. Nu heb ik de meeste apps die gesychroniseerd zijn van de iTunes bibliotheek op mijn iPhone. Iemand een oplossing?
On: Ik heb de custom firmware gebruikt en het werkte in één keer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelukkig was de nieuwe macbook niet zo duur he? Dan heb je in ieder geval waarde voor je geld... *zucht* *Macbook uit de handen van mijn meisje ritsen* |
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 3g van AT&T + i-smartphone sim welke custom update moet ik downloaden?met/zonder activatie via itunes?
kan mijn iphone onbruikbaar worden als ik de verkeerde custom update installeer? Laatst gewijzigd door ruben3g; 23-11-08 om 14:13. |
|
|||
|
|||
hahah ja maarja gelukkig heb je de beschikking tot een andere dat is dan wel weer een gelukje
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus gewoon 2G, custom firmware van Destiny gebruiken, in recovery en shift herstel..klaar!! Met al die posts door elkaar lijk je een soort tegenstrijdige info te kijken.. de een zegt dit, de ander dat. We gaan het proberen!!
|
|||
|
|||
staat er duidelijk bij maar je moet de bovenste hebben zonder baseband update en met de activatie omdat de jouwne niet door iTunes geactiveerd kan worden moet het dus met de bovenste
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb al de stappen perfect nagevolgd, het scherm “ihaz succes” kwam ook te voorschijn. Maar ik zie cydia nog steeds niet op men scherm? Alvast bedankt, Jeremy |
|
|||
|
|||
Ok, ik ben eruit!
Het lag inderdaad aan mijn nieuwe MBP... |
|
|||
|
|||
iemand die de bovenste ergens anders kan uploaden moet nog ruim anderhalf uur wachten
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thx, Werkt super op de Iphone 2g!
Jouw firmwire gedownload, Iphone in Recovery mode gezet en heb nu een werkende iphone! Bedankt! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Custom fm 3.1 | Rubnn- | Archief | 1 | 09-10-09 18:38 |
iPhone: [3G] Custom FW 2.2.1 | Michael | Jailbreak | 536 | 27-06-09 00:42 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Custom FW 2.2.1 | Michael | Unlock | 187 | 20-06-09 13:43 |
OS 3.0 custom | Arne2606 | Archief | 2 | 22-03-09 18:57 |
|
|