[3G] - [1.0] Custom FW 2.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand het verschil in onderstaande drie?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Weet iemand het verschil in onderstaande drie?
G5 dual 1.8, 22 inch cinemadisplay (ADC) + 15 inch flat, iPod 4GB, iPhone 3G 16GB zwart. Laatst gewijzigd door SubMan; 23-11-08 om 17:24. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
De bovenste is firmware 2.2. De middelste 2.0.2. En de onderste is 2.1.
|
|||
|
|||
Niemand de oplossing voor mijn sms probleem.
Moest ik mischien eerst origineel upgraden naar 2.2 Dan de custom met jailbreak gebruiken. Want ik kwam van 2.1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt het is gelukt Alleen alles kwijt van cydia/sms/contacten/favorieten. Verder werkt nu alles goed! |
|
||||
|
||||
Is misschien gemakkelijk dat dit ook in 2G gedeelte staat, daar ik het daarvoor gemaakt heb. Ter opvolging van easy guide topic naar 2.1... Had views genoeg is puur over iPhone 2G...
|
|
|||
|
|||
Ok.
Dus ik had een 2.1 gejailbreakte iPhone 3G. Heb hem via iTunes geupdate naar 2.2. Opende QuickPwn, had hem gwn normaal gequickpwnd. Er was geen fout melding ofzo, maar ik heb geen Cydia/Installer... Weet iemand hoe dat komt? |
|
||||
|
||||
Heb je de laatste quickpwn gebruikt ?
|
|
||||
|
||||
aptbackup
ik heb alles gedaan volgens eerste post de custom met jailbreak zonder activatie alles gaat tot nu toe goed......... alleen aptbackup is al een kwartier bezig om de cydia apps te restoren! iemand het zelfde en ik zie vanaf de update nog geen streepjes van mijn berijk!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hier ook gelukt met de custom firmware , thanx
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja staat in het nieuws artikel op de frontpage Staat directe link.
|
|
|||
|
|||
kon je nou gewoon je reservekopie terugzetten of als niewe iphone... in itunes na restore met 2.2 custom fw
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmm
Klein probleempje. Upgrade van 2.1 naar 2.2 ging prima (16Gb Belgische iphone). En quickpwn verliep ook probleemloos. Voor de update een backup gemaakt,oa mbv het programma aptbackup. Wil Cydia starten om oa aptbackup te downloaden, maar Cydia blijft hangen in het "Reorganizing" scherm en een restart wordt uitgevoerd. Elke keer dat Cydia wordt gestart gebeurt dit. Iemand een suggestie? |
|
|||
|
|||
Ik probeer het nog een keer met de quickpwn uit die link, maar het is gwn dezelfde.
Wat doe ik precies fout? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook op de blog kijken van het dev team. Daar staan mirrors. Die zijn wel snel.
|
|
|||
|
|||
Heb nog een keer gequickpwned, weer geen cydia + installer...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Custom fm 3.1 | Rubnn- | Archief | 1 | 09-10-09 18:38 |
iPhone: [3G] Custom FW 2.2.1 | Michael | Jailbreak | 536 | 27-06-09 00:42 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Custom FW 2.2.1 | Michael | Unlock | 187 | 20-06-09 13:43 |
OS 3.0 custom | Arne2606 | Archief | 2 | 22-03-09 18:57 |
|
|