[3G] - [1.0] Custom FW 2.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Je moet even geduld hebben, bij mij heeft het ook een 2 a 3 minuten geduurd voor een bereik was. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zou ik kunnen updaten via tmob en quickpwn gebruiken? ik hoef toch geen software unlock tzt aangezien ik nog 2 jaar aan tmob vastzit
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
iemand misschien een goede tip voor mij? Mijn PC reageert niet meer op mijn iPhone. Mijn iPhone blijft dan ook geheel gelocked
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ook niet in DFU of recovery modus?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@Sjoeii:
ook niet in DFU of recovery modus? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iTunes herkemt het ook niet meer. Ik zal eens een iets oudere versie van iTunes installen
|
|
|||
|
|||
ik krijg een foutmelding (5) onbekende fout met het herstellen, iemand enig idee?
|
|
|||
|
|||
pc ook al opnieuw opgestart?
mischien naar iemand anders toe gaan |
|
|||
|
|||
ik ga het zo ook maar eens op een andere PC proberen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe krijg je m nu uit dfu mode dan? dan kan ik het met recovery mode proberen edit: njA ben nu eerst maar aan t restoren met 2.1 custom, daarna maar weer proberen met 2.2 in restore mode. was er een andere manier? |
|
||||
|
||||
Was voor niets nodig om eerst terug naar 2.1 te gaan. Uitzetten door home en powerknop in te drukken tot ie uit is en dan starten in restore.
|
|
|||
|
|||
Iemand ook problemen met het sturen van sms na 2.2 firmware met jailbreak voor Iphone 3g
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jongens, ik zal wel blind, dom en achterlijk zijn maar ik vond de uitleg bij de customs van 2.1 toch een stuk duidelijker. Ik heb een originele t-mobile geactiveerde 16GB iphone met (2.1 gejailbreaked) erop. Welke moet ik dan NU pakken? De "Custom 2.2 voor de iPhone 3G (voor mensen die wel via iTunes kunnen activeren)" ? Of toch die andere. Please even een korte replay voor deze n00b!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Er gebeurt niets mijn vrouw haar 2g draaid nog op 2.1 jailbreak en zij kan perfect smsjes sturen.
Ik ontvang smsjes wel maar sturen niets. Heb al volledige instellingen terug gereset. Niets tot nu toe. |
|
|||
|
|||
Thanks, de 2.2 voor de 2g werkte prima!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Custom fm 3.1 | Rubnn- | Archief | 1 | 09-10-09 18:38 |
iPhone: [3G] Custom FW 2.2.1 | Michael | Jailbreak | 536 | 27-06-09 00:42 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Custom FW 2.2.1 | Michael | Unlock | 187 | 20-06-09 13:43 |
OS 3.0 custom | Arne2606 | Archief | 2 | 22-03-09 18:57 |
|
|