[3G] - [1.0] Custom FW 2.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) snelste is gwoon updaten via itunes naar 2.2 daarna via QuickPWN , quickpawn 2.2 downloaden en runnen, aanwijzigingen volgen. KLAAR...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zucht.. Nou de normale aanwijzingen weer gevolgd maar de iphone start nietmeer op.
Elke keer als ik wil jailbreaken moet ik eerst DFU mode de hele iphone leeghalen schoon installeren, jailbreaken en dan alles er weer opnieuw opzetten omdat m´n iphone op de normale manier nietmeer opstart na jailbreak. Heel erg irritant. Heb iPhone van de eerste lichting. Waar zou het aan kunnen liggen? |
|
|||
|
|||
Custom FW2.2 gedownload, iTunes me iPhone in recovery laten zetten en herstellen met de shift toets... duurde ongeveer 10 minuten en toen stond ie erop!
Werkt perfect, geen foutmeldingen, kan gewoon me proggies er weer opzetten, top! |
|
|||
|
|||
net upgrade uitgevoerd (2G) en reservekopie terug gezet, alles werkt prima, alleen mis ik "Categorien"waar dus ook Cydia en instellingen en andere programma's in staan.
Iemand een oplossing om deze onderdelen weer zichtbaar te krijgen ? |
|
|||
|
|||
programma 'Poof' dat bij Bossprefs zit
|
|
|||
|
|||
Bossprefs ook niet meer tot mijn beschikking...
|
|
|||
|
|||
Zonder problemen upgrade uitgevoerd naar 2.2 via custom firmware. Bedankt trouwens voor de inspanningen!
|
|
|||
|
|||
Bij mij lukt helaas helemaal niets meer. Ik krijg m'n toestel niet eens meer in recovery
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is er toevallig al een QuickPwn voor Windows?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die was er ook al ja.
ftp://dev-team.kicks-ass.org/Quickpw...QuickPwn22.zip http://jmcoon.net/QuickPwn_2.2.dmg
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 23-11-08 om 15:37. |
|
||||
|
||||
Custom 2.2 voor de iPhone [wiki=2120]3G[/wiki] (voor mensen die niet via [wiki=1272]iTunes[/wiki] kunnen activeren):
- [wiki=1247]Jailbreak[/wiki] en [wiki=2083]Activatie[/wiki] - [wiki=21430]Cydia[/wiki] en [wiki=1629]Installer[/wiki] - Geen custom bootlogo's - Standaard 500MB Root partitie - Geen partitie wipe-out Alternatieve Download Link (SendSpace) Deze [wiki=1807]Update[/wiki] bevat geen [wiki=1555]Baseband[/wiki] update. Mensen die een X-[wiki=2128]SIM[/wiki] gebruiken kunnen deze custom [wiki=1282]Firmware[/wiki] gewoon gebruiken. Je blijft dan [wiki=1255]Unlock[/wiki]ed. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de upload!
|
|
||||
|
||||
Update gelukt voor mijn 3g met shift herstel..alleen heb ik geen netwerk bereik (kan niet meer bellen) netwerkinstelling al een x hersteld..
Iemand een oplossing?
|
|||
|
|||
Vreemd ik krijg mijn phone niet meer in DFU of recovery mode
|
|
||||
|
||||
Je moet even geduld hebben, bij mij heeft het ook een 2 a 3 minuten geduurd voor een bereik was. Als het al langer dan 10 minuten is dan is er idd een ander probleem, probeer dan eens even airplane mode aan en uit te schakelen.
|
|
|||
|
|||
updaten naar 2.1 of 2.2 werkt niet
Goedendag,
Wou me iphone updaten van 2.02 naar 2.2, maar telkens als ik mijn iphone wilt updaten, wordt hij zwart. heb vandaag al twee keer willen updaten, maar tevergeefs. Ik heb het al geprobeerd om eerst te updaten via itunes. updaten ging prima, maar nadat er pop up verschijnt van "iphone wordt nu herstart, binnen 10 sec" daarna blijft hij zwart. Ik krijg dan de melding in itunes, dit ipod zit in de recovery mode. Ik kan hem dan ook niet meer herstellen, maar door pwnagetool kon ik hem gelukkig nog herstellen naar 2.02. daarna heb ik het nog geprobeerd om met de custom firmware 2.2 te updaten, maar dat lukte ook niet en kreeg ik hetzelfde probleem. Ik had paar weken/maanden geleden ook willen proberen up te daten naar 2.1, maar dat lukte ook niet. ik kreeg hetzelfde wat ik bij 2.2 krijg. wie kan me helpen? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: Discussies samengevoegd.
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door Destiny; 23-11-08 om 16:14. |
|
|||
|
|||
Kan deze link geupdate worden, ik heb de custom firmware nodig.
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Custom fm 3.1 | Rubnn- | Archief | 1 | 09-10-09 18:38 |
iPhone: [3G] Custom FW 2.2.1 | Michael | Jailbreak | 536 | 27-06-09 00:42 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Custom FW 2.2.1 | Michael | Unlock | 187 | 20-06-09 13:43 |
OS 3.0 custom | Arne2606 | Archief | 2 | 22-03-09 18:57 |
|
|