Nieuwe 3G 1600 en 1604 melding discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ben ik net hiermee bezig, is die ***** redsnow al uitgebracht...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ben ik net hiermee bezig, is die ***** redsnow al uitgebracht
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dus zodra het scherm wit is, gelijk de Iphone unpluggen en Itunes opstarten. En jullie zeggen dat dan wel het scherm van het herstellen in beeld komt?
|
|
||||
|
||||
Thnks Unleashed..werkt prima hier..
@macron.. heb je geen vmware draaien op je mac? Of misschien zo ff naar familie of vrienden gaan met pc. Uitleg van Unleashed werkt goed!! @Moesje18.. zodra het scherm wit is, iphone stekker eruit, quickpwn sluiten en itunes opstarten, shift herstel met nieuwe custom firmware
|
|||
|
|||
jou handleiding gebruikt om een gedownloade custom firmware erop te krijgen. De eerste keer mislukt het omdat je heel snel na het witte scherm quickpwn moet sluiten, itunes starten en iphone herstellen met shift ingedrukt.
|
|
|||
|
|||
WErkt niet!!!!
Krijg een wit scherm op mijn Iphone, en start daarna snel itunes op maar daar staat geen scherm van het herstellen. dus kan de stap van shift + restore helemaal niet uitvoeren. Nu is het witte scherm ook weg! |
|
|||
|
|||
Beste mensen...
Ik zat ook in de 1600-foutencyclus, maar redsnow lost het op. Ik heb een intel-mac en kon de .exe dus ook niet zonder vmware starten. redsnow gestart, die installeert cydia perfect, ik heb zelfs mijn oude apps en instellingen nog... |
|
|||
|
|||
Wanneer je de stekker erin laat en dus je Iphone verbonden laat met de computer werkt hij wel bij mij! Staat nu een balkje op mijn Iphone..
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn Iphone nu opstart krijg ik een ananas in beeld, maar zorda hij is opgestart krijg ik weer te zien: simlock actief bla bla bla.. Ik kan dus niet eens verder, niet eens gebruik maken van mij ipod of iets.. Iemand oplossing?
|
|
||||
|
||||
Je hebt een custom firmware zonder unlock gebruikt?
|
|||
|
|||
Ik zou het niet weten? Heb het bestandje hier ergenst op het forum gedownload. Een firmware bstandje en dat heet: iPhone1,2_3.0_7A341_Custom_Restore..
Pfff |
|
||||
|
||||
Citaat:
Via Itunes shift herstel en zoek je naar deze MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service custom firmware. Dit is degene waarmee je moet herstellen. Dan moet het lukken. De aanhouder wint!! |
|
|||
|
|||
maar als ik de stekker eruit haalt, hoe kan ooit itunes de iphone nog herkennen en zeggen dat je hem kan herstellen, het schermt komt niet eensi n beeld om te herstellen! en hoe kan je dan met de stekker eruit, de firmware op je iphone zetten.
|
|
||||
|
||||
Nee ..even opnieuw.
Zodra je een wit scherm krijgt via Quickpwn, dan haal je de stekker eruit. En sluit je Quickpwn af. Dan start je iTunes op en stop je de stekker er weer in. In iTunes druk je op shift (op je toetsenbord) + herstel en zoek je de custom firmware die ik je heb gegeven. Dus de stekker stop je er weer in en herstellen doe je in iTunes.. Bij mij ging het precies zo en lukte !!! |
|
|||
|
|||
Ahhh ok ik snap het. Maar warom krijg ik dan steeds dat bericht van de simlock enzo.
|
|
||||
|
||||
Dat bericht heb ik ook voorbij zien komen. Een stekker en kabel, maar gewoon afwachten. Dat verdwijnt na een paar seconden.
Itunes herkent het toestel als legaal en kan hem activeren |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html Degene zonder activatie voor originele Tmob toestellen. Zo aan haar gegevens te zien heeft ze deze. |
|
|||
|
|||
Mijn is gewoon gesimlocked en gebruik zelf kpn hi, dus waarschijnlijk moet ik wel de software met activatie hebben.
|
|
||||
|
||||
Okee.. met KPN, dan zou ik zeker even wachten tot ultrasn0w er is. Die zorgt voor de unlock. Dat kan nog niet in 3.0
|
|
|||
|
|||
Ja klopt, maar dan kan ik hem eerst al jailbreaken toch? En later met cydia, ultrasnow downloaden..
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: 1600 / 1604 ERROR code Oplossen , Iphone 3gs 32GB | Dejviisz | Unlock | 20 | 11-09-10 11:05 |
Alle iDevices: Upgrade naar iOS 4.0 1600 en 1604 fouten verzameltopic | Tommienbp | Jailbreak | 64 | 16-08-10 15:48 |
iPhone 3G met 1600/1604/16XX error | iRobin | iPhone algemeen | 9 | 08-08-10 01:24 |
iPhone: iPhone 3GS 3.1.3 error 1600 (1604) | Johannes | Jailbreak | 1 | 15-06-10 13:54 |
iTunes Error 1600 t/m 1604 Oplossing | leavestone | Jailbreak [archief] | 99 | 15-03-09 17:17 |
|
|