Nieuwe 3G 1600 en 1604 melding discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Moesje18 Mijn is gewoon gesimlocked en gebruik zelf kpn hi, dus waarschijnlijk moet ik wel de software met activatie hebben. wist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
wist niet dat ze ook al een simlock van kpn hadden. heb je al naar de redsnow optie gekeken? die heb ik nog niet kunnen proberen maar als ik de comments bij het devteam zie moet dat minder gedoe zijn. gewoon 3.0 eropzetten en dan redsnow opstarten en aanwijzingen volgen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja maar het jailbraeken lukt ook niet, ik heb de custom MET activatie nodig..
iemand di weet waar ik die kan downloaden? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het werktttttttt! had de verkeerde custom..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oook bij mij met OSX is het gelukt ...... met redsnow.
Nu alle Cydia dingen weer installeren en dan ...... juhhhhh
|
|||
|
|||
haha gaat zeker lukken..
nee bellen nog niet want ik zit bij kpn.. dus nu wachten totdat ultrasnow uit is end an moet je ultrasnow downloaden met cydia of..? |
|
|||
|
|||
@moesje18 ultra komt strax in cydia
@macron hey nog een limbo |
|
|||
|
|||
okk.. maar ondertussen ken ik dat woordje STRAKS heel goed hahah
maar komt wel goed, kan tenminste nu alles al een beetje uitvogelen hoe het werkt |
|
|||
|
|||
Hail to unleashed
|
|
||||
|
||||
Ik heb deze firmware gedownload
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service toen die binnen was ging ik mijn iPhone herstellen met deze .ispw vervolgens krijg ik een 1604 error. Dus ik hier kijken maar wordt er niet veel wijzer uit. Ik heb dus redsn0w gedownload en op het moment dat ik mijn .ispw selecteer zegt hij "unable to recognize specified ISPW" dus zo kan ik het ook niet herstellen. Iemand die mij kan helpen? EDIT:Heb gewoon origineel 3.0 gedownload en toen werkte het weer Laatst gewijzigd door Majestic; 21-06-09 om 18:36. Reden: Opgelost |
|
|||
|
|||
Citaat:
wat voor abo heb je? t-mobile(simlock) dan moet je een ipsw hebben ZONDER activatie. heb je een andere provider dan moet je een ipsw hebben MET activatie. hoe je het een en ander moet doen zonder redsnow zie je in dit topic in post 26 |
|
|||
|
|||
ik krijg nu ook foutmelding 1600...
snap er weinig van.. (hij is al jailbreak 2.2.1 maar wil nu 3.0) |
|
||||
|
||||
Dankjewel zal nu ff mijn account aanpassen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan download je http://www.revotech.org/mirror/PwnageTool_3.0.dmg Vervolgens volg je alle stappen die in beeld komen. Zo als hierboven is gezegd een originele iPhone met t-mobile lock moet zonder activatie en een unlocked toestel met activatie. https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html Kijk hier eens na het 1ste bericht |
|
|||
|
|||
Had ook hetzelfde probleem met osx en pwnagetool. Nu met redsnow geprobeerd en dat werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
.dmg is een mac extensie. Ga je dus niet werkend krijgen op een windows machine.
|
||||
|
||||
Ongetwijfeld gaat iemand je helpen. Er zijn genoeg knappe koppen aanwezig, maar gebruik alsjeblieft de edit-knop bij meedere berichten achter elkaar.
Ik begrijp je frustratie, maar er komt vast iemand te hulp schieten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: 1600 / 1604 ERROR code Oplossen , Iphone 3gs 32GB | Dejviisz | Unlock | 20 | 11-09-10 11:05 |
Alle iDevices: Upgrade naar iOS 4.0 1600 en 1604 fouten verzameltopic | Tommienbp | Jailbreak | 64 | 16-08-10 15:48 |
iPhone 3G met 1600/1604/16XX error | iRobin | iPhone algemeen | 9 | 08-08-10 01:24 |
iPhone: iPhone 3GS 3.1.3 error 1600 (1604) | Johannes | Jailbreak | 1 | 15-06-10 13:54 |
iTunes Error 1600 t/m 1604 Oplossing | leavestone | Jailbreak [archief] | 99 | 15-03-09 17:17 |
|
|