Jailbreak niet helemaal gelukt discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kip336 Nooit een vinkje tegengekomen in Quickpwn, behalve voor het installeren van Cyndia/bootlogo's, en het selectie menu voor de firmware? Waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Wat ik nog kan bedenken is de custom eens te proberen, je weet maar nooit. Of probeer eens iemand anders met een iPhone-abonnement te vinden en doe zijn/haar sim in je iPhone. Werkt dat ook niet, dan pas ik. Wellicht naar de TM-shop, beroep doen op garantie?
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoezo ga je beroep doen op garantie? de telefoon doet het toch?
|
|
||||
|
||||
Right, ik had begrepen dat sinds de (poging tot) jailbreak bellen niet meer lukte...
|
|
|||
|
|||
Sorry - mijn fout. Ik kan gewoon weer bellen sinds het restoren. En met de custom proberen, bedoel je dan ook de restore VOOR het jailbreaken? En ik heb de custom van de wiki al (Zie link een aar posts eerder)
|
|
|||
|
|||
Zal eens proberen/.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak gelukt, unlock niet | volvot4 | Archief | 1 | 03-12-09 20:16 |
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt | jevousaime3 | Jailbreak | 4 | 27-10-09 17:34 |
iPhone 3GS: Jailbreak en unlock gelukt! | aikoN | Unlock | 67 | 06-09-09 12:46 |
iPhone: Jailbreak lukt niet helemaal | Jordik | Jailbreak | 1 | 18-08-08 22:49 |
|
|