Jailbreak en activatie beta 5 firmware 3.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dingemansje Ik kan nergens écht antwoord vinden op mijn volgende vraag, en dit topic leek mij het meest geschikt. Sorry als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je hebt dus toch géén dev-account nodig, zoals Tijn1 hiervoor zei ?
En die pre-release van iTunes, is die wel vereist ? |
|
||||
|
||||
Je hebt WEL een developers account nodig en je MOET ook de beta itunes versie hebben.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Oké, duidelijk!
Dan moet ik toch nog even wachten (om een Wi-Fi netwerk te kunnen vinden met de phone)! |
|
||||
|
||||
Een Wi-Fi netwerk vinden kan ook met de 2.x firmware. Snap het probleem niet echt Maar ik denk dat we nu enigzins off-topic gaan!
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb toevallig wel een dev account maar heb deze niet nodig gehad om te jailbreaken/activeren, dacht dat dit topic juist daarover ging. Als je bedoeld dat je een dev account nodig hebt om beta5 en de beta iTunes officieel te bemachtigen dan ben ik het met je eens. |
|
|||
|
|||
je moet je UUID invullen bij je dev account anders lukt het niet om beta5 op je iphone te draaien dan blijft die bij het officiele activeer gedeelte hangen met de meldign dat j egeen dev account hebt
|
|
||||
|
||||
Dev account heb je nodig om de 3.0 beta 5 te installeren. Deze wordt via iTunes door Apple dan geactiveerd zodat je iPhone blijft werken
Daarnaast heb je dit account idd nodig om beta 4 en de iTunes 8.2 binnen te halen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb in ieder geval wel geactiveerd zonder dat er iets hing. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mn Wi-Fi is (zoals bij zovelen met fw 2.1.1) 'kapot'. Dus ik hoopte dat ik dat probleem kon verhelpen door te updaten naar 3.0 maar dat kan ik nog niet omdat ik geen developer ben! |
|
||||
|
||||
Jammer (zielig) dat mijn laatste bericht verwijderd is, probeer alleen iets te verduidelijken wat nu blijkbaar nog niet duidelijk is.
Stuur dingemansje wel een PM om hem op het goede pad te sturen. Scorpiosoft, als de 3.0 beta 5 alleen door Apple geactiveerd kan worden heeft dit hele draadje geen zin, kun je dat mischien ook weg halen. Laatst gewijzigd door vriesfde; 21-05-09 om 13:53. Reden: typo |
|
|||
|
|||
He mensen,
Ik ben hier nieuw en kwam hier via google. Ik heb dus een Iphone 1gen 16GB. Ik runde eerst 2.1 jailbracked en unlocked. Toen ben ik naar 3.0 MS gegaan ofzo? Daar kon ik geen werkende quickpwn voor vinden dus ben ik terug naar 3.0 beta 5 gegaan. Nu kan ik deze niet unlocken? Ik heb al geprobeerd alleen te jailbreaken dan een AT&T sim kaart erin te doen maar ik kan niet in het menu komen van iphone,, dus kan hem ook niet handmatig unlocken? Hoe kan ik dit fixen? mvg. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak 4.0 (beta) firmware is er, maar... | iScorpio | Jailbreak | 10 | 14-04-10 19:13 |
Jailbreak beta 4 firmware 3.0 | ArB | Archief | 26 | 10-05-09 00:15 |
iPhone: Jailbreak Firmware 3.0 Beta 5 | ArB | Jailbreak | 6 | 08-05-09 23:00 |
Jailbreak en activatie beta 3 firmware 3.0 | ArB | Archief | 14 | 02-05-09 18:44 |
Jailbreak en activatie en unlock 3.0 beta 2 | ArB | Archief | 56 | 16-04-09 18:08 |
|
|